Gå til innhold

Jobbings i TRE uker fra imårra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, nå er det havreskjorta og strielefsa!Imårra begynner pendlervirkeligheten min igjen, om enn bare for tre uker..Da er det Øystein som skal være sjefen i huset.Må si det blir litt spennende å se hva slags mat som dukker opp på bordet da- han kan nemlig ikke lage mat overhodet!

gleder meg igrunnen litt til å lufte vingene også, men absolutt glad det bare er for en kort periode.

Kos dere på trillings og treff- her blir det jobbesmurf i hele april!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med jobbinga! Blir sikkert godt å få luftet vingene litt, 3 uker går fort! Kommer vel til å bli ekstra interessant siden menyen fremover er noe usikker, hehe;-)

Skrevet

hehehehehe...

så bra!!

LYKKE til med jobbing, blir sikkert deilig også...

;-)

Skrevet

Du søker spenning i hverdagen din du altså! (ha, ha...) Blir det mange dager med makaroni og ost da eller?

Var det godt å komme tilbake i jobb? Hvordan har menyen vært til nå? Og alt annet som skal gjøres i huset? Vet at det hadde vært spennende her hjemme ;-)

Fortsatt lykke til, Florry!

Skrevet

Lykke til:)

Oppdater oss underveis da!!

Skrevet

Det så nå ut til at pappaen hadde full kontroll under babysvømminga i går:-)

Jaja, da blir det vel bare meg og "elendig mamma" på trilletur i dag også da, hehe! Super dag å trille på i hvert fall - det digge været!

Skrevet

hmmmm- det er en grunn til at det er damene som er hjemme og gutta jobber!!! Foreløpig har han laget EN middag; Risgrøt! Ellers så er det utrolig at vi klarer å finne frem i rotet og nå må jeg snart gå til innkjøp av nye klær- ingenting er rent...så; joda- her går det unna!!! hahahaha. Må si jeg gruer meg allerede nå til at vi begge skal ut i full jobb-DET kan bli en utfordring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...