Gå til innhold

Jobbings i TRE uker fra imårra!

Anbefalte innlegg

Jepp, nå er det havreskjorta og strielefsa!Imårra begynner pendlervirkeligheten min igjen, om enn bare for tre uker..Da er det Øystein som skal være sjefen i huset.Må si det blir litt spennende å se hva slags mat som dukker opp på bordet da- han kan nemlig ikke lage mat overhodet!

gleder meg igrunnen litt til å lufte vingene også, men absolutt glad det bare er for en kort periode.

Kos dere på trillings og treff- her blir det jobbesmurf i hele april!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8911238-jobbings-i-tre-uker-fra-im%C3%A5rra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du søker spenning i hverdagen din du altså! (ha, ha...) Blir det mange dager med makaroni og ost da eller?

Var det godt å komme tilbake i jobb? Hvordan har menyen vært til nå? Og alt annet som skal gjøres i huset? Vet at det hadde vært spennende her hjemme ;-)

Fortsatt lykke til, Florry!

Annonse

hmmmm- det er en grunn til at det er damene som er hjemme og gutta jobber!!! Foreløpig har han laget EN middag; Risgrøt! Ellers så er det utrolig at vi klarer å finne frem i rotet og nå må jeg snart gå til innkjøp av nye klær- ingenting er rent...så; joda- her går det unna!!! hahahaha. Må si jeg gruer meg allerede nå til at vi begge skal ut i full jobb-DET kan bli en utfordring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...