Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Skal ha nr 2 i oktober og det å føde på vanlig måte er snart ikke lenger noe tema. Hadde fødselsangst første gangen og gruet meg i 9 mnd. Snakket med lege og jordmor men ble fulgt opp veldig dårlig. Fødselen var ti ganger værre enn jeg hadde trodd og jeg var sikker på å forlate moder jord midt oppe i det hele...

Det å ta keisersnitt føler jeg egentlig nå som et av to onder men heller det.

Det jeg lurer på er om det er noen som har fått planlagt keisersnitt i Oslo som har ligget på enerom - finnes dette?

Fødte første gangen på Ullevål og bodde på pasienthotellet sammen med pappaen. Fatter ikke hvordan jeg evt. skal klare meg uten han om natten.

Har hørt at det finnes enerom/familierom på Riksen selv om man har tatt KS - noen som vet om dette stemmer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8911156-rom-p%C3%A5-sykehus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har også hørt at du kan søke om å få ene/familierom på Riksen. Har ikke hørt om andre sykehus i Osloområdet - botsett fra Bærum - som har noen få ene/familierom.

Jeg skal ha planlagt keisersnitt på Ullevåll onsdag i neste uke. Helt enig med deg - hvordan i all verden skal jeg klare å ta meg av lillegutten første døgnet etter keisersnittet når pappaen har dratt hjem. Vet jo at jeg må ligge de 2 første nettene på Barsel før jeg kommer over på hotellet. Dette har jeg tenkt veldig mye på!! Skal jo inn og ta prøver tirsdag - dagen før inngrepet - og da skal jeg spørre dem hvordan de bruker å gjøre det slik at ejg har det litt avklart.

Skal bli spennende å se hva som skjer.

Lykke til!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...