Gå til innhold

HVORFOR????

Gjest

Anbefalte innlegg

Åååååååå.. Jeg er så frustrert..

Jeg er så møkk dritt lei av å konstant måtte forsvare valget mitt om å beholde barnet (Der et mitt valg og min sak). Jeg er drittlei av å hele tiden måtte svare på spørsmål ang barnefar, hvor han er, om han har jobb, hvem han er osv osv (jeg bryr meg fint lite om han jobber eller ruser seg, så lenge han holder seg unna meg). Jeg er dritt lei av at anonyme her inne på BIM skal komme her å slenge med leppa til oss alenemødre. DRITT LEI!!!!

Huff, klage klage.. Men jeg er så sliten av å måtte forsvare meg hele tida..

Fortsetter under...

skjønner deg sååå godt altså!! e driit irriterende når andre skal legge seg opp i det eg gjør!! HALLO!! eg klarer å bestemme over meg selv takk!! *grr* er såå DRITT LEI alle de "gode" rådene alle kommer med, hva som e best for meg, for barnet, og i det hele tatt!!!! ÅHR:!!! kan ikke folk bare la meg styre mitt eget liv!!

måtte få ut litt jeg også!... heehe.. skjønner deg SÅÅ godt!!

*trøsteklem*

jeg skriver under her og.. og vet dere hva jm sa til meg???

vi snakket om å føde... så sier hun, om den ene fødeavdelingen som jeg kunen tenke meg, " nei tror ikke du bør være der for der er det så mange lykkelige par" !!!! HALLOOO... skal jeg liksom ikek få føde der jeg vi lfordi jeg er singel.. ble kjempe lei meg og så for meg at det alt kom til å blir helt forferdelig etter fødselen.. utrolig unødvendi sprø du meg.. kommer jo til å ha familie og venner rundt meg.. har ikke sett på dette som et problem før hun begynnt å mase.. huff.. dårlig av jm spør du meg..

vet hun ville skåne meg, men like vell.. tenk på at jeg er følsom nå og trenger ikek at folk skriver ALENE MAMMA i pannen min...

Eg skriv også under her, hvis noen spør meg koffer eg valgte å beholde, så sei eg bare koffer ikkje tbake...

Og til mimmib5, skjønne gått at du blei lei deg, og irritert av en sånn kommentar, d hadde eg ågså blitt.

Selvom d å bli alenemor ikkje er den ideelle lykke for de fleste, så e d jo en lykke å bli mamma uannsett:)

Dere skjønner, dere er tøffe nok til å ta et valg som de som driver og graver og maser om ikke tør, og man må jo rakke ned på de man mener er bedre enn seg.... Beklager, en flåsete kommentar, men den kan kanskje trøste litt?... ;-) Blir litt oppgitt på deres vegne, har vært der jeg også, men....

Hos meg gidder ikke folk å spørre lengre. De spurde i starten av dette svangerskapet, vurderte du ikke abort? Nei, svarte jeg, og etter det er det ingen som spør lengre. Tror de er for sjokkerte... Mange mener at vi graver vår egen grav, og jeg får kommentarer med stakkars deg og det blir tøft og slik, men noen kommenterer også at dersom noen klarer dette så må det vel være meg. Men hva er det å klare da? Det er mange som organiserer en familie alene. Ja ja, hva de mener spiller liten rolle for meg, det var jo ikke slik jeg planla at ting skulle bli, men jeg får forhåpentligvis tre friske fine barn, og dermed er jeg rikere enn mange andre.

Ang den jordmor-kommentaren litt opp her, den synes jeg var unødvendig! Det er ingen tragedie å være alenemor, det som er tragedie er å ønske seg barn, prøve og prøve, og ikke få det til. Den slipper vi i alle fall. Men altså, å si slikt ang fødeavdelingen, skal amathea liksom opprette egne fødeavdelinger for alenemødre nå da? Ja, da må vel jeg satse på hjemmefødsel jeg da, for det er langt nok til sykehuset (halvannen time i god fart), om ikke jeg skal måtte dra enda lengre....

Annonse

nei ikke sant.. tror vi blir minnet på det hver dag at man skulle gjerne vært to om barnet osv. men vettu hva jeg vil heller være alene med min lille prinsesse enn å ha et forhold til en mann som jeg ikke elsker...

både meg , prinsessen og barnefaren fortjener å være elsket og være lykkelig.. men det ville ingen av oss blitt sammen. jeg skal sette ett eksempel for min datter og den viktigste jeg kan vise henne er kjærlighet.. og kjærligheten mellom meg og barnefar finnes ikke, og hvilke bilde gir det jenta vår om kjærlighet???

nei.. vi må være streke.. en dag kommer kjærligheten i våre liv, mannen vi er ment å være sammen med og da vil alt bli fint!!!

Lykke til alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...