Gå til innhold

Navn

Mia_I

Anbefalte innlegg

Noen som har bbegynt å tenke på navn ennå? Oppkalling eller ikke? Mote-navn, eller unngå det?

Vi synes det hadde vært hyggelig å kalle opp, men blir ikke helt enig om noen av de aktuelle navnene... Og da er det jo ikke noen vits i, tenker vi, vi må jo like det først og fremst :-)

Ti-på-topp-navnene satser vi på å ligge unna, men det er jo mange fine der :-)

Fortsetter under...

våres gutt kommer sikkert til å hete Emil,hvis vi ikke plutslig forandrer mening...ikke oppkalt etter noen,bare ett navn vi begge liker godt...ellers syns jeg simon er et skikklig fint guttenavn,men det syns ikke min kjære,hehe!

hadde det blitt jente hadde det blitt thea eller emilie,selv om disse er veldig 10 på topp,men det viktigste er jo å finne et navn man liker selv:)

Vi har veldig vanskeligheter med å bli enige , har totalt forskjellig smak når det gjelder navn. Mannen liker sånne ti på topp navn, mens jeg er totalt imot. Ikke det at jeg vil ha et superspes navn altså , men liker helt vanlige navn jeg da....

Hadde et navn i mange år som var ment til jente ( oppkalling etter oldemor) , men plutselig var det et poppis navn :(

Nå tror jeg vi avventer til etter ul den 13, litt lettere å diskutere hvis man vet kjønn syns vi...

Eneste navnet vi begge syns er ok er Pernille , men blir sikkert ikke det da...hehe venter på en åpenbaring etter ul vi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...