Happy H Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 kanskje litt teit spørsmål, men ka e egentlig spotting???=)
mamsen & guttaboys Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 ingen spørsmål er teite:) lurer du på noe,så er det bare og spørre:) har dyttet litt på info tråden,der står alle forkortelser og div:) men spotting er når det kommer litt brunlig utfodlignende i trusa 1 eller 2 dager før ikm.....
Happy H Skrevet 9. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2007 takk for svar=) Leste om d i en trådlenger nede her, men fant ikkje helt ut ka d va for nokke! Kan d bety at menstruasjonen ikkje kommer då eller bare at den er på vei?
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Heeei!! Går det bra?? Nå sist jeg ble gravid, kom det et par dråper med blod ca når jeg hadde IKM, og det kaller i alle fall jeg spotting... Krysser fingrene for at det sitter en spire hos deg (og hos meg:p) snart
Happy H Skrevet 9. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2007 Hey snuppo! her går d fint..m deg då? Vi venta bare på at menstruasjonen skal komme..kom slim med blod i idag, så trodde den va tilbake, men så forsvant d igjen.. så enten kommer den, eg har eggløsning, eller en festeblødning! Håper på d siste, men alle 3alternativene e ok akkurat no.he he kjennes litt ut som eggløsning egentlig. hm,ikkje godt å si, får bare vente å sjå. kortid har du tenkt å teste igjen?dåkke prøve no eller?
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 alt går fint ja! Har ikkje tålmodighet med å vente til mensen har komt tilbake eg, så vi prøver ja... Men aaaner jo ikkje kortid eg skal teste... Tenkte å teste i slutten av mnd eller begynnelsen av mai dersom det ikkje kommer noke mens, da er det vel 5-6 uker siden SA-en. Skikkelig kjipt å ikkje ha peiling på kortid man har eggløsning, den kan jo komme no eller om 2-3 uker... Alt er vel normalt etter en SA... Men det er vel bare å gjøre en innsats helt fram til testen er positiv igjen:D
Happy H Skrevet 9. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2007 vi har heller ikkje ventet, derfor ana eg ikkje kortid eg har EL, IKM eller nokke. det e no 4uker og 2dager sidn SA. Får vell bare smøre meg med tolmodighet eg og, tar kanskje en test før eg skal tilbake i jobb neste fredag, sidn jobben min e så belastende at alle gravide blir omplasert på dagen. Har jo lyst å ta en test m en gang vettu, men d e d nok ingen hensikt m, sidn eg ikkje tror eg kan være gravid no. blødde jo i 2uker etter SA
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 2 uker siden eg mistet i dag.. Men eg blødde bare i 6 dager eg, heldiggrisen meg... Eg har bestilt tester fra billig-tester eg, så de kommer nok i løpet av uken.. Kjekt å ha Hadde nok tatt en test for sikkerhets skyld neste torsdag dersom eg var deg ja! Har lyst til å teste og se 2 streker igjen, det er jo SÅÅÅ gøy!!!
Happy H Skrevet 9. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2007 ja, ingenting e som å se de to strekene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! får satse på at d ikkje e så altfor lenge før de lyser mot oss igjen=) vanskelig å vite kortid d e mulig at vi kan være d syns ikkje du?Eg har hvertfall ingen som helst anelse..sånn sett e d enklere m en IKM dato. vi får bare håpe på d blir en januar baby,eller februar, at vi ikkje må vente lenge lenge
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 Signerer du på dette innlegget forresten: http://www.barnimagen.com/forum/thread/8883956 hehe Ja, vi får håpe på en baby tidlig i 2008!! Syns det er fryktelig vanskelig å vite kor tid eg skal teste eg... Er jo nedtur når testen er negativ, så eg vil helst ikkje ha for mange av de... Vil ha de to strekene som man blir helt skjelven av eg
Happy H Skrevet 10. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. april 2007 då e den signert!!!!!!!!!!!!!=) Håpe den snart e oppe å går igjen. skjønte ingenting når den plutselig ikkje virket, va jo ingen advarsel om at de kom til å fjerne de va d? då e nok TR komt her til meg, e glad og skuffet på samme tid..he he, men no vet eg hvertfall at alt e tilbake til d normale.så då får vi prøve igjen for fult når den e ferdig=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå