Gå til innhold

Mens etter SA? og et spørsmål til... Noen som kan svare?

Klikk

Anbefalte innlegg

Hadde en SA 6.mars. Jeg var da kun5+4. Har mistet 2 ganger og første ganen kom mensen 28 dager etter første blødningsdag, og da var jeg 9 uker på vei. Lurer bare på når jeg kan forvente mensen? Noen som vet? (Har som regel 28 dagers syklus, ganske stabil)

Et spørsmål til. Har hatt skikkelig vondt i den ene siden i magen (kun høyre side i en uke nå og stikking i korsryggen. Vet det kan være graviditetstegn, men kan det også være EL- smerter selv om jeg har hatt dem i en uke?

Fortsetter under...

Hhehe.. Ja, kan jo gjøre det da. Blir lettere forvirret av disse smertene. Synes bare det er litt merkelig om EL kommer så sein som over en mnd etter når jeg hadde SA så tidlig. Men kan jo være mens smerter.. Prøve å vente til helga med å teste jeg :)

Hei!

Jeg hadde en SA da jeg var 8 uker på vei. Mange jeg snakket med

mente at jeg burde ha en mens før vi prøvde å bli gravid på nytt igjen, men jeg hørt ikke på det øret=)

Vi prøvde igjen med en gang og jeg ble gravid uten å ha hatt noen mens...

Annonse

Da kom TR i natt! :( Regnet i grunnen med det, så da ble det ingen testings likel. Men det var i grunnen greit nok. Nå vet jeg jo når jeg har EL neste mnd i hvert fall..

Men fytti, 40 dager er lenge å vente på tanta altså... :( Okei.. Ha en fin dag alle sammen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...