Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såpass! KULT:) Kjekt å se "naboer" her inne!

Skrevet

jepp, alltid koselig d!

Har du vert prøver lenge?

Skrevet

Ja, vi har en prinsesse som blir 3 år på søndag og vi har prøvd på nr to siden jeg ble "normal" igjen etter fødselen. Med henne gikk det bare 3 mndr før vi ble gravide så jeg trodde vi skulle få to tette, men dengang ei. Hadde en SA for halvannet år siden og siden har vi ikke lykkes.....Har gått til refleksolog i et halvt år nå for behandling og nå skal vi til utredning hos Volvat denne mnd. Håper å bli satt på Pergo snart! Du da??

Skrevet

uff då, d va trist!!!!Men godt du skal få utredning no, så du slipper holde på sånn som dette.

Vi har en jente på 15mnd no, ville og ha to tette så ble gravid men hadde en SA i mars, va då 14uker på vei.

Håper på d sitter en spire igjen snart, men venter endå på at menstruasjonen skal komme tilbake.

ble fort gravid begge gangene i 3pp faktis, så håper vi e like heldige neste gang og!

Krysser alt for at du snart blir gravid..blir spennende å følge deg videre, må holde oss oppdatert her inne=)

Skrevet

Tusen takk og i like måte. Veldig koselig å prate litt her inne med folk som forstår. Jeg har ikke mindre enn 5 venninner som er gravide nå, så det kan være litt tungt til tider.....

Men, alt har vel en mening og jeg tror og håper at det er vår tur igjen snart.

LYKKE TIL VIDERE til deg også:) Vi får følge med hverande!

Skrevet

vet kossn d føles..eg blir veldig lei meg når eg ser gravide mager, spesielt på folk eg kjenne som eg må forholde meg til. føle vårt tap sterkere på kroppen då.

nei vi får håpe 2008 blir et år med masse små babyer her i Bergen!!!!

Skrevet

Bergen her også :-)

Skrevet

jepp =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...