Gå til innhold

Hvor lenge er hcg i kroppen etter SA?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei hei,

Jeg spontanaborterte for 8 uker siden og har nå testet positivt på Clear Blue Digitaltest. Jeg har blødninger som forrige gang og er redd det er nok en sa? Kan det være at Hcg'en fremdeles henger igjen etter sa for 8 uker siden eller er jeg gravid igjen àllerede? Og kan blødningene være pga den forrige sa el blir det enda en nedtur? Skal til legen på onsdag, men klarer ikke å vente! Håper noen har svar til meg!

Fortsetter under...

Jeg tror som regel en test vil være positiv i en mnd etter en SA. Det er i hvert fall det jeg har hørt. Men var den sterk positiv da? Og har du følt deg gravid?

Det er jo noen som blir gravide igjen raskt etter SA. Selv ble jeg gravid igjen etter to mnd. Det er litt vanskelig å si, for det kan jo være at det er litt individuelt hvor lenge HCG er i kroppen, men jeg føler ikke jeg kan gjøre så mye mer en å ønske deg lykke til... Håper det ordner seg for deg! :)

Etter at jeg mistet den 15. februar, så tok jeg jevnige blodprøver for og sjekke hcg nivået i blodet mitt og på mandag den 26. mars var jeg og tok den siste prøven og den var da på under 5 ( det er vist normalt), Så det kan nok gå en stund, men det er sikkert forskjelleig fra person til person.

mine to tester var negative rett etter at SA startet, dvs. samme dagen. Har ikke testet siden, det var jo ingen vits. Men, da jeg testet positivt uken før (opptil 7 ganger, he he) lyste CB digital mot meg, klar og tydlig. Dersom den sier du er gravid er du nok helt sikkert det!

Når det gjelder blødning, det finnes jo blødninger og det finnes Blødninger. Er det som en vanlig mens, eller mindre?

Hvordan gikk det hos legen da???!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...