Gå til innhold

Lang weekend.. Noen som kan anbefale??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er stor fan av London!!

Men Praha er også kjekt, ville ikke dratt dit i høysesongen da, vi var helt utenfor sesong, og var nok av folk der da!

Riga (har ikke vært der selv) er veldig rimelig, og det finnes masse spasteder som ikke koster skjorta!

Jeg og sambo skal til Warzawa til høsten, ikke vært der før, men gleder meg veldig.

Ellers så er jo Roma en utrolig flott by! Synes det er kjempe sjarmerende å sulle rundt i de trange gatene.

Holder en liten knapp på Skottland, jeg da. Vi har vært to ganger i Glasgow, og trives bare så godt der. Har også reist litt rundt i Skottland, pent land og utrolig hyggelige mennesker:-) Vi har litt planer om Edinburgh til høsten, har bare såvidt vært innom der.

Det kommer jo an på hva dere vil med denne langhelgen. Men hvis dere bare vil ha det stille, rolig og romantisk anbefaler jeg http://www.hillringsbergsherrgard.se/index.asp?lang=1

Vi giftet oss her og har vært her ved mange anledninger. Vakker herregård ved en innsjø. Stille og landlig og en halvtime til Arvika, som er en liten koselig småby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...