Gå til innhold

I morra skal jeg på jobb igjen.......

Anbefalte innlegg

Er rundt et år siden jeg ble sykemeldt pga bekkenløsning, så jeg kjenner at jeg gruer meg veldig. Har ikke akkurat savna jobben!

Skal bare jobbe noen uker mens sambo har pappaperm, så jeg har igjen fler måneder å kose meg med lillegutt på, men så kjedelig å ikke skulle være hjemme og kose seg med minsten hele dagen! Får tårer i øynene og klump i halsen bare på tanken av å ikke kunne se han hele tida, for ei hønemor jeg er! Han kommer innom meg på jobb for å få pupp en gang i løpet av dagen da, godt det!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8909664-i-morra-skal-jeg-p%C3%A5-jobb-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå...dette skjønner jeg SÅÅÅÅ godt! Er så glad det ikke er meg, men så får nok du noen uker lengre permisjon enn meg av den grunn også =)

Det går nok så bra så - og tida går jo kjempefort. Og for en koselig tanke å tenke på at de to guttene koser seg sammen hjemme mens du tjener penger til føda =)

Lykke til!

Jeg kunne jo tatt ferie eller bare vært hjemme mens sambo hadde pappaperm, men da blir det jo ikke ordentlig permisjon for han...sikkert jeg som hadde ordna det meste, jeg kjenner meg selv såpass! Og godt med ekstra penger til sommeren, det blir jo litt dårlig med det denne måneden siden jeg ikke får noe..

Takk for lykkeønskningene om jobben i morra, men jeg føler dessverre ikke så mye mer for å gå på jobb av den grunn! Hi-hi!

Jeg jobbet uken før påske, og skal jobbe denne uken og....Kjenner meg veldig igjen i det du skriver!! Satt sånn kvelden før jeg skulle tilbake jeg og! Felte til og med en tåre eller to...Men så gikk det overraskende bra!! Var kjekt å være tilbake, men enda bedre å komme hjem og kose med Magnus!!!!

Lykkelykke til i morgen, også må du skrive hvordan det gikk i morgen da vettu! :-)

Annonse

Henger meg bare på lykkeønskningene her:-) Du skal se det går kjempebra, både med deg på jobb og den lille med pappaen sin. Jeg er så heldig at jeg ikke skal starte på jobb før i slutten av juli. Har ferie nå når pappaen har permisjon, men han skal ha fem ekstra uker når jeg begynner på jobb. Så får han og alenetid med Jesper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...