snene Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 ihvertfall etter å ha lest litt igjennom her! Jeg sluttet på p-piller rundt 15. februar og hadde mens som p-pille-"normalt" rett etterpå. TR nr. 2 (første skikkelige etter piller) kom ikke før 31. mars og varte bare knappe 2 dager. Har ellers følt meg pløsete i hele kroppen, ofte hatt lettere hodepine og fått litt uren hud og endrede matvaner. Har tatt to tester, en i slutten av februar og en i begynnelsen av mars, men begge var negative. Er likevel litt usikker på om jeg likevel kan være gravid..? Noen erfaringer, tips? Føles som et tiltak å dra til lege så tidlig så vil heller vente litt og ta en hjemmetest om et par uker..
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Om du hadde TR 31. mars tror jeg ikke du kan være gravid, om det ikke var en annen blødning da. Endringer i huden kan også skyldes at du har sluttet på pillen. Slutte å håpe gjør vi likevel ikke som prøvere - lykke til!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Hei=) Jeg hadde også mensen i bare 2 dager andre gang jeg hadde TR etter pilleslutt. Jeg var ikke gravid. Men jeg hadde ikke de symptomene som du har da. Du kan jo bare vente å se om mensen kommer hvis du ikke vil teste igjen med det første. Krysser fingrene for at du er gravid! Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå