Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei,

Jeg lurer på det samme som deg. Vurderer å få akupunktur til mitt 2 forsøk i juni. Jeg aner ikke hvordan dette foregår, så har et par ekstra sp.mål.:) Hvor ofte bør man ha akupunktur i forbindelse med ivf? er det kun ved innsetting el uttak el er det en god stund i forveien man begynner? Og hvor mye koster det? Også lurer jeg også på hva akupunktøren i strandgaten heter! :) Håper på svar! Klem ifra håpefull!

Hei

Tror ikke de har noe spes navn på klinikken. Jeg går til en som heter Eli-Kristin. Gå inn på denne adr for tlf nr.

http://www.akupunktur.no/pages/finn_en_akupunktr_/hordaland.php

Har tatt 10 beh før uttak, som regel 2 i uken. bet 330kr per gang. har kjempe troen på at dette skal fungere. Håper dere har fått svar. Masse lykke til dere begge :)

Oppsøk helt klart en av akupunktørene i Strandgaten 3!

Terje Alræk er den desidert beste, den eneste i Norge med doktorgrad i akupunktur. Han forsker dessuten på kvinner i overgangsalderen. 55 31 41 90

Huo Li Hua (kalles Li Hoa), er utdannet lege i Kina med akupunktur som spesialitet. Hun har veldig godt rennomè. Mener nummeret er 55 90 07 99.

Eli-Kristin kjenner jeg ikke til, men dersom hun holder til i dette kollegiet, så er hun sikkert ikke så verst hun heller.

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...