Gå til innhold

Sønnen min brekker seg etter ammingen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på snart 4 uker har begynt med sprut brekkninger etter han har spist.. Det kan gå et par min etter han har spist også når jeg skal ha han til å rape, kommer det den sprutbrekkningen/gulpen slik at både jeg og han er våt.. All melken kommer oppigjen. Dette skjer uavhengig om jeg ammer eller gir han nan tillegg på flaske. Han får det i tillegg da jeg ikke har nok melk til han på et døgn. Er det noen som vet hvorfor dette skjer og hva jeg kan gjøre for å unngå det? Er ubehagelig og er redd for at det skal skje når jeg har lagt han.. Han driver å gulper litt i ettertid og når jeg har lagt han når dette skjer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, grattis med babyen!

Hvorfor tror du du ikke har nok? Har du nettopp vært igjennom et økedøgn? Gir du begge bryst? Hvor mange tissebleier har han i døgnet, og hvordan er vektoppgangen? Er han ellers glad og fornøyd?

Skrevet

Han tømmer begge brystene og er fortsatt sulten.. Skriker om han ikke får mer, men pleier bare å gi 2-3 flasker med tillegg i døgnet (disse er på ca.60ml) Går nå på penicillin pga brystbetennelse, og tror det er grunnen til at jeg har liten melk, men tror uansett at jeg har forlite da det ene brystet produserer mindre melk merker jeg. Han blir ikke fornøyd om han bare får dette brystet. Han har vel ca.6 tissebleier i døgnet og vektoppgangen har vært høy siden han var født,så det er ikke noe galt der. Og fornøyd er han og... Så, jeg lurer på hva det kan være.

Skrevet

Er det mulig at han har stort sugebehov og trenger en sutt? Vi pleide å stappe inn en og fortsatt ha henne liggende ved brystet. Det kan være at gutten bare forspiser seg...

Skrevet

Han har stort sugebehov og får smukk ,men sputter denne ut og hyler.. rorer seg bare ved puppen. Kan hende at det bare er det, håper det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...