♡Minimus nr2♡ høygravid Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 er det noen i Drammen og omegn her inne? Har nettopp flyttet hit og vet liksom ikke helt hvilke lege jeg skal velge, hvor de selger bra barneutstyr....etc...aktiviteter for små barn ( har en sønn på 2 år og prøver å bli gravid igjen nå) På forhånd takk
Gjest Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 jeg bor i drammen, har bodd her siden februar i fjor
MaybeMe? Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Sier hei her også. ) Hvor i Drammen bor dere? Jeg bor i Lier, litt utenfor altså, men identifiserer meg jo med Drammen. Vi var mange her fra Drammen tidligere men de fleste har blitt gravide, noen har gitt seg med prøving av div. årsaker og noen få av oss henger igjen her fortsatt..
Gjest Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 jeg bor på Åssiden, hvor gamle er dere? jeg er sikkert litt eldre enn dere 33 år
MaybeMe? Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Jeg er 28, blir 29 i år. Ikke så veldig mye eldre da. )
♡Minimus nr2♡ høygravid Skrevet 9. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2007 jeg har bodd på Strøtvet i ca 1 år nå, føler meg ny i byen fremdeles. Er 27 og har en sønn på 2 år.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Hvor i Lier bor du "MaybeMe?"? Jeg er født og oppvokst på Lierskogen...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 Men har forresten nå flyttet til Oslo...
3-prinser Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 Heisann. Jeg bor i Mjøndalen, litt utenfor Drammen, men er født og oppvokst i Drammen. Er 33 år og har to gutter på 6 og 8 år. Har nå planer om nr.3. Har dessverre ikke tips om lege, men når det gjelder barneutstyr, så er Spareland Barn og Utstyr på Buskerud Storsenter en bra barneutstyrsbutikk. Du har også Gerd T. Martinsen på Solbergmoen. Når det gjelder aktiviteter for din sønn, så ta han med på Lekeland i Drammen. Kjempefint sted for barn fra ca.2 års alderen og oppover. Sjekk www.lekelanddrammen.no
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 Hvis det er lege/jordmor ifht svangerskap anbefaler jeg Gynekologklinikken i sentrum av Drammen. Privat, men gratis når du er gravid. Ellers bra ifht gyn.us. I tillegg til Spareland barn og utstyr og Gerd T.Martinsen, er Brio butikken på Gulskogen senteret også et fint sted for utstyr. Drammensbadet er ikke fint, men greit hvis dere vil bade. Vi gleder oss bare til det nye badelandet som skal komme på Marienlyst. Det skal bli knall!
MaybeMe? Skrevet 10. april 2007 #11 Skrevet 10. april 2007 Pike 25, jeg bor på Lierskogen jeg og. Men bare bodd her i 2 år da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå