Gå til innhold

Drammen og omegn?

♡Minimus nr2♡ høygravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen i Drammen og omegn her inne? Har nettopp flyttet hit og vet liksom ikke helt hvilke lege jeg skal velge, hvor de selger bra barneutstyr....etc...aktiviteter for små barn ( har en sønn på 2 år og prøver å bli gravid igjen nå)

På forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du.

Jeg bor i Lier, altså ikke så langt fra Drammen. Prøver å bli gravid selv, så vet ikke så mye om aktiviteter og barneutstyr, men det er det sikkert andre som kan svare deg på. Inne på DIB er det en Drammenstråd med masse jenter fra Drammen og omeng. Det er nok noen treff en gang i blant og. Masse trivelige jenter, med barn i forskjellige aldre.

Jeg holder for det meste til på BliGravid og Assistert Befruktning, tittet bare innom her tilfeldig. Du får komme inn til oss på BliGravid, veldig hyggelig der. :o)

Håper du blir gravid snart da.

Skrevet

hei...

tusen takk for tipset.. stikker inn med en gang jeg....

Skrevet

hei,

jeg bor i Drammen og har nettopp blitt gravid - ca 7-8 uker,

Jeg skal gå til både fastlegen min ved Bragernes Legesenter og Jordmor hos Gynekologklinikken - annenhver gang.

www.barnerommet.no

Der har de masse tøft til barn både små og store. Vi hadde barneverden på Åssiden, men den er nå nedlagt..snufs..

Nå er det litt ulike butikker rundt omkring, men finner stort sett det man skal ha! jeg er mest inne på barn imagen og babyverden.no.

Mvh, Åskollen

Skrevet

heisan!

jeg er fra mjøndalen og er gravid med vårt første lille nurk! ca 11 uker på vei!

Skrevet

Heg jeg er fra Drammen (nybyen strømsø) og vi venter vår første barn 8 november. Jeg har tenkt at legen ved Bragernes legesenter skal følge meg under svangerskapet men vurderer å gå til jordmor også. Jeg er 10 uker på vei:)

Lykke til alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...