Gå til innhold

Gode råd for jentebaby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to fantastisk kjekke gutter, men drømmer om litt rosa blonder til avslutning på babykarriæren.

Noen som har noen hete tips for å få jente?

Gutta er like velkomne de altså, men hadde no vært moro med en av den andre sorten også

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at man bør hoppe mye i køya før el dagen,for det kan bli en jente!!!!men jeg er ikke 100% sikker på at det er rett da men!:-)

Lykke til!;-)

Skrevet

Har også hørt at "jente-sædceller" lever lengst og at du derfor bør ha sex en tid før eggløsning, men sjansen er sikkert uansett 49/51 eller noe sånt:). Så en må vel ønske seg et "barn"...:) Lykke til.

Skrevet

Klart det er barnet, og ikke jenta som er ønsket! Men det hadde no vore litt stas med innslag av rosa i alt det blå....

Skrevet

Ja skjønner det!! Har du MASSE penger kan du jo velge;)

Skrevet

vi planla ikke noe baby da jenta vår ble laget, men hun stemmer ut fra fødselskartet(noe jeg kommer til å bruke nestegang) og vi hadde sex i eggløsningen, den dagen jeg hadde mest vondt i magen faktisk...så har egentlig ikke noe bedre råd enn det:)

Skrevet

sidn jentesædcellene leverlengst og svømmer fortest anbefaler de sex før eggløsningsdagen for de som ønsker seg en jente.

de som vil ha gutt skal ha sex på eggløsningsdag og 2 dager etter d

Krysser fingre for at d blir jente denne gangen for deg. skjønna godt at du har lyst på d når du har to gutter fra før.

vi har ei jente, og ønska en gutt neste gang.fordi d hadde vert kjekt m en av hver. men blir jo seff glad uansett!!!

Lykke til Phantom=)

Klem

Skrevet

Jeg har lest et sted at stillingen jenta øverst også gir større sannsynlighet for jentebaby ettersom de er bedre svømmere... hehe lykke til ;)

Skrevet

Les denne artikkelen:

http://www.babyverden.no/templates/Article____378.aspx

Selv har jeg ei jente fra før, og hun ble til av stor forundrelse siden soldatene ble sendt inn rett etter TR. Dette stemmer jo med artikkelen hvor det står at jentesædcellene er mest utholdende.

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...