Gå til innhold

Til dere som er på rikshospitalet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange egg får man sette tilbake etter de er blitt befruktet?

1 eller 2 ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk satt tilbake 2 siden jeg ikke fikk noen på frys (av 7 egg ble 4 befrukta og 2 ble bra nok til å settes inn men ikke bra nok til å fryses). Det er strenge kriterier på hva som kan fryses.

Lykke til!

Skrevet

ok:)

Takker for svar:)

Skrevet

De setter egentlig ikke tilbake 2 hvis man er under 35 år, sier de selv ihvertfall. Men har hørt om flere som har fått det, og fikk det selv oxo! Av mine 12 egg ble 9 befruktet, 2 satt inn, men ingen på frys.

Skrevet

Jeg har fått 2 egg tilbake ved alle mine forsøk, men det er nok fordi de har vært "rare" (muligens dårlig kvalitet).

:-)

Skrevet

Ok.

Tusen takk for svar.

men er det noen som vet hvor lang vente tid det er? ser at på st olavs og i tromsø er det ikke vente tid når mannen selv sædceller.

men finner ikke noe slikt info om rikshospitalet.. noen som vet om det er vente tid der da?

Skrevet

Jeg tror ventetiden på prøverør på Riksen er ca. 9 mnd. Hvis det er AIH sere ønsker tror jeg ventetiden er 2 -3 mnd.

Vi ble henvist til Riksen i mai 2005 og hadde første AIH-forsøk i september 2005. Kunne fått første prøverørforsøk i januar 2006, men valgte å vente til april.

Skrevet

ok. takker.

hvordan går det med dere da snøfilla?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...