Alvepia *happy mum* Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Hvor mange egg får man sette tilbake etter de er blitt befruktet? 1 eller 2 ????
kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Jeg fikk satt tilbake 2 siden jeg ikke fikk noen på frys (av 7 egg ble 4 befrukta og 2 ble bra nok til å settes inn men ikke bra nok til å fryses). Det er strenge kriterier på hva som kan fryses. Lykke til!
Mayla;) Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 De setter egentlig ikke tilbake 2 hvis man er under 35 år, sier de selv ihvertfall. Men har hørt om flere som har fått det, og fikk det selv oxo! Av mine 12 egg ble 9 befruktet, 2 satt inn, men ingen på frys.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Jeg har fått 2 egg tilbake ved alle mine forsøk, men det er nok fordi de har vært "rare" (muligens dårlig kvalitet). :-)
Alvepia *happy mum* Skrevet 9. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2007 Ok. Tusen takk for svar. men er det noen som vet hvor lang vente tid det er? ser at på st olavs og i tromsø er det ikke vente tid når mannen selv sædceller. men finner ikke noe slikt info om rikshospitalet.. noen som vet om det er vente tid der da?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Jeg tror ventetiden på prøverør på Riksen er ca. 9 mnd. Hvis det er AIH sere ønsker tror jeg ventetiden er 2 -3 mnd. Vi ble henvist til Riksen i mai 2005 og hadde første AIH-forsøk i september 2005. Kunne fått første prøverørforsøk i januar 2006, men valgte å vente til april.
Alvepia *happy mum* Skrevet 9. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2007 ok. takker. hvordan går det med dere da snøfilla?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå