Gå til innhold

Hvordan vet man hva som er livmoren da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Mezzie:)

Jeg har det bare bra!! Påsken har bare gått så alt for fort...på'n igjen i morra...Du da?? Formen bra?? Jeg er forresten innom rett som det er, men har ikke skrevet noen innlegg på en stund nå nei...:)

Kanskje du kjenner en hard kant? Eller at det er som en appelsin i magen? Vanskelig å forklare...Tror man kjenner mye rart ja, før jeg går på do og etterpå er det stor forskjell på magen...Jeg er flergangs da, mulig man kjenner lettere da.

Annonse

hei he!

joda, her står alt bare bra til. Formen er veldig bra, bortsett fra smerter i halebenet og rompeball!?! Vet ikke helt hvorfor, men litt plagsomt da. Men det går nok over... Skal til Trondheim på ultralyd på tirsdag. Blir utrolig spennende! Gleder meg veldig, men samtidig litt skremmende... Livredd de skal se noe som ikke er bra. Typisk småhysterisk jeg vettu! Men alt var bra på siste ultralyd, så det er ingen grunn til å tro at noe er galt, men kan jo aldri vite... Håper de ser hvilket kjønn det blir. Selv er jeg nesten sikker på at det er en liten gutt. Var det hyggelig på "treff" forleden kveld forresten? Har lyst å komme en kveld jeg også, men det var den dørstokkmila da...

Å spennende med UL da..men hvorfor Trondheim? Gleder meg til jeg skal også...1 mnd til enda det da.... Ja koselig på treff:) Det er treff igjen ikveld også forresten, men gikk ikke idag...tar det kanskje igjen neste gang..da må du bli med da;) Det var ikke så skummelt som jeg trodde:) Koselig gjeng!!!

ja, jeg vil gjerne være med en kveld! Hadde vært artig!

Vi skal til Tr.heim pga at samboeren min har et barn med medfødt hjertefeil. Sjansen for at det skjer igjen er liten, men vi blir ekstra fulgt opp for sikkerhets skyld. Vi skal på ul på nasjonalt senter for forstemedisin, som det heter. Har vært på ul på lillehammer også. Alt så bra ut da, heldigvis! Det var en aktiv krabat! Artig. Gled deg! stor opplevelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...