Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Er det normalt å bli kvalm i uke 7, når jeg ikke har vært det før nå? Og hvor lenge varer det? Hvis jeg fortsetter å være like kvalm hver dag i flere uker framover klikker jeg snart. Er kvalm HELE DAGEN... Noen andre som har erfaringer å dele?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Det er en del tips om hvordan du kan dempe kvalme ine på siden ivertfall :-) Tror det ligger under TEMA... Jeg spiser litt tørt knekkebrød, skive med bringebærsyltetøy... Men det er masse gode tips på siden altså :-) God bedring ;-))
Hormonella:0) Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 jeg er 11 uker i morgen.,...og i GÅR kom kvalmen for fullt. Kaster ikke opp..men er konstant kvalm og sover.... Er ikke kvalm når jeg spiser...
inakvad Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Det kommer nok til å vare en stund. Begynner først å avta i uke 10, og da kan det fortsatt henge en god del i... Det beste du kan gjøre er å slappe av og overhodet ikke stresse. Jeg er også kommet i uke 7 og har slitt med kvalme i påsken, og det blir bare værre. Sist jeg var gravid hadde jeg god hjelp av akupunktur og kommer til å bruke det nå også. det anbefales virkelig. Ble ikke bra nok til å jobbe, men jeg fikk i alle fall spist og hatt noen gode kvelder når jeg hadde vært der. Kanskje det kan helpe deg til ikke å klikke?
pandabjørn Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 jeg ble også kvalm i uke 7 og jeg har vært det siden langfredag med førstemann så ble jeg kvalm i uke 9 ! og nå 2 uker tidligere sukk det som er verst denne gangen er at jeg har en gutt på 1 år som jeg må ta meg av det hadde jeg ikke sist ....er ikke sånn at jeg må kasteopp men utrolig slapp, uggen og veldig trøtt
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Takk for svar! Spiser tørt knekkebrød eller kavring, ingerfær osv... men må prøve ut flere ting, kanskje jeg finner noe som funker til slutt
Serial mom Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Kom i uke 7 hos meg også. Er veldig kvalm store deler av døgnet,og spyr ofte. Eneste kuren for meg er å være stappmett,desverre. Er litt kjipt også da,når man egentlig ikke har lyst på mat:-(
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 jeg har vært kvalm i tre ukers tid nå, og er i uke 7.. oppi det hele så har jeg blitt forkjøla, så ligger ganske rett ut om dagen. jobber på utested så det kan jo bli spennende å se hvordan det skal gå i natt når jeg skal jobbe! det som hjelper mot kvalme er iallefall å unngå å bli skikkelig sulten. spis litt frukt og grønt i mellom måltidene, eller del opp måltidene. funker bedre for meg iallefall, da jeg blir fort mett og fort sulten for tia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå