Gå til innhold

kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å bli kvalm i uke 7, når jeg ikke har vært det før nå? Og hvor lenge varer det? Hvis jeg fortsetter å være like kvalm hver dag i flere uker framover klikker jeg snart. Er kvalm HELE DAGEN...

Noen andre som har erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en del tips om hvordan du kan dempe kvalme ine på siden ivertfall :-) Tror det ligger under TEMA... Jeg spiser litt tørt knekkebrød, skive med bringebærsyltetøy... Men det er masse gode tips på siden altså :-)

God bedring ;-))

Skrevet

jeg er 11 uker i morgen.,...og i GÅR kom kvalmen for fullt. Kaster ikke opp..men er konstant kvalm og sover....

Er ikke kvalm når jeg spiser...

Skrevet

Det kommer nok til å vare en stund. Begynner først å avta i uke 10, og da kan det fortsatt henge en god del i... Det beste du kan gjøre er å slappe av og overhodet ikke stresse. Jeg er også kommet i uke 7 og har slitt med kvalme i påsken, og det blir bare værre. Sist jeg var gravid hadde jeg god hjelp av akupunktur og kommer til å bruke det nå også. det anbefales virkelig. Ble ikke bra nok til å jobbe, men jeg fikk i alle fall spist og hatt noen gode kvelder når jeg hadde vært der. Kanskje det kan helpe deg til ikke å klikke?

Skrevet

jeg ble også kvalm i uke 7 og jeg har vært det siden langfredag :(

med førstemann så ble jeg kvalm i uke 9 ! og nå 2 uker tidligere sukk

det som er verst denne gangen er at jeg har en gutt på 1 år som jeg må ta meg av det hadde jeg ikke sist ....er ikke sånn at jeg må kasteopp men utrolig slapp, uggen og veldig trøtt :(

Skrevet

Takk for svar! Spiser tørt knekkebrød eller kavring, ingerfær osv... men må prøve ut flere ting, kanskje jeg finner noe som funker til slutt

Skrevet

Kom i uke 7 hos meg også. Er veldig kvalm store deler av døgnet,og spyr ofte. Eneste kuren for meg er å være stappmett,desverre. Er litt kjipt også da,når man egentlig ikke har lyst på mat:-(

Skrevet

jeg har vært kvalm i tre ukers tid nå, og er i uke 7.. oppi det hele så har jeg blitt forkjøla, så ligger ganske rett ut om dagen. jobber på utested så det kan jo bli spennende å se hvordan det skal gå i natt når jeg skal jobbe! det som hjelper mot kvalme er iallefall å unngå å bli skikkelig sulten. spis litt frukt og grønt i mellom måltidene, eller del opp måltidene. funker bedre for meg iallefall, da jeg blir fort mett og fort sulten for tia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...