Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Jeg tok ut spiralen for 14 dager siden. Dagen før jeg tok ut spiralen hadde vi sex(vi har ikke hatt sex etter det). Jeg kom plutselig på nå at jeg hadde eggløsning den uken jeg tok ut spiralen, og at sperm overlever en stund. Kan jeg være gravid?? Har noen av dere blitt gravid på denne måten?
Happy H Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 har lest en plass at sædcellene kan leve i 5dager, så d kan jo hende du hadde kjempe flaks den uken=) Har aldri opplevd lignende sjøl, så vet lite om akkurat d Krysse fingre for deg:)
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 9. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2007 Hm... egentlig så håper jeg at jeg ikke er gravid nå. Har et desemberbarn fra før, og hvis jeg kan velge, så ønsker jeg å styre unna den måneden(det høres ut som et luksusproblem, og sikkert veldig provoserende for de av dere som har prøvd lenge.. beklager!). Vi hadde i grunn ikke tenkt å prøve før nå i april, det er grunnen til at vi har vært avholdne etter at jeg tok ut spiralen. Kom bare plutselig til å tenke på at jeg faktisk kan være gravid allerede. Men..skulle det vise seg at jeg er gravid nå, så er det barnet velkomment:-) Desemberbarn, eller ei. Lykke til med din prøving!
♥Vaniljemuffin♥ Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 God aften frøken, Håper tanten kommer snart innom. Om du er gravid nå så er barnet i hvert fall også velkomment hos oss ;-) Ses på torsdag!
Gjest Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Det var en her inne som sa at de kunne leve opptil 9 dager (infoen kom visst fra en sykepleier), vet nå ikke hvor reelt det er men... Mener selv det er rundt en fem dager Lykke til!
Happy H Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 eg har og et desember barn, så tenkte litt likt som deg. men etter vi mistet bryr eg meg ikkje om ka mnd babyen komme, men at eg blir gravid igjen, om du skjønna=)
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 10. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2007 Det forstår jeg godt. Det er ingen selvfølge å få barn! Lykke til:-) Tok en test i dag som var negativ, så det kommer ikke et desemberbarn til oss allikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå