Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke fått innkalling til UL enda jeg.. Er i slutten av uke 15 nå tror jeg.. Legen sa at jeg kanskje kom til å bli innkalt ganske tidlig til UL siden vi ikke vet akkurat hvor langt jeg har kommet, men jeg venter fortsatt på brevet i posten.. Når fikk dere innkalling da? *Venter spent*

Annonse

ja,og hvor lang tid i forveien har dere fått brevet? jeg har fått beskjed om at det er bestillt time til meg for lenge siden,at d mest sannsynlig blir i midten av mai,men jeg venter ennå spennt på brev..

hmmm.. jeg fikk brev ca 2 uker etter legebesøket, var da 8 uker på vei. Brevet var innkalling til ordinær UL. Rart at hun får først brev om at de har mottatt henvisningen til UL, for så senere sende ut timetidspkt. hørt med andre som har vært på samme plass som deg, som også fikk det slikt da?

Annonse

Hei!jeg har termin 6.okt og skal på ul 3.mai...gleder oss veldig til å se bebyen vår igjen!:) Jeg fikk innkalling når jeg var ca 8-9 uker, men jeg skal ikke på sykehuset, så kanskje derfor det gikk litt fortere med meg???

Inkallelse får du tilsendt ca 2uker etter første svagerskapskontroll, slik er det ihverfall rundt her.. Hedmark! Jeg skulle egentlig på UL2mai, men den ble flyttet til 9mai grunnet at jeg drar på ferie! Klarte ikke å vente jeg da, så var på UL for 2uker siden! Det var en herlig opplevelse. Gleder meg masse til å kjenne liv..

Hei, jeg skal 7. mai kl 20 om kvelden, passer jo ypperlig med jobb og studier! :) Har allerede vært på 2 UL da, pga. blødninger. Den sparker noe veldig. Regner med det er noe jeg kommer til å kjenne godt etterhvert! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...