Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal selv 10. mai på Ahus. Gleder meg utrolig =)

Tenkte det kunne være gøy å høre når dere skal, og hvordan det har gått etterpå selvfølgelig ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal på ul 31.mai på riksen. Gleder oss masse til å se babyen vår :-)

Skrevet

da er jeg foreløbig først ser jeg:o) 7 mai her på stolavs

Skrevet

Jeg skal også 10. mai. :)

Gleder meg veldig jeg også!!

Skrevet

jeg skal 25 april på sykehuset i buskerud. men har oxo fått tilbud om ul på ahus siden jeg flytter snart.. hihi.. kansje jeg går på begge:)

Skrevet

Jeg har ikke fått innkalling til UL enda jeg.. Er i slutten av uke 15 nå tror jeg.. Legen sa at jeg kanskje kom til å bli innkalt ganske tidlig til UL siden vi ikke vet akkurat hvor langt jeg har kommet, men jeg venter fortsatt på brevet i posten.. Når fikk dere innkalling da? *Venter spent*

Skrevet

Dytter. Jeg og lurer veldig. Termin 3-4 okt, ingen innkalling ennå.

Skal på haukeland.....

*venter spent jeg og*

Skrevet

Jeg skal på UL 8.mai på St.Olavs... har aldri vært på UL før, så vi gleder oss så mye...dagene går så treeegt...

Skrevet

ja,og hvor lang tid i forveien har dere fått brevet? jeg har fått beskjed om at det er bestillt time til meg for lenge siden,at d mest sannsynlig blir i midten av mai,men jeg venter ennå spennt på brev..

Skrevet

hmmm.. jeg fikk brev ca 2 uker etter legebesøket, var da 8 uker på vei. Brevet var innkalling til ordinær UL. Rart at hun får først brev om at de har mottatt henvisningen til UL, for så senere sende ut timetidspkt. hørt med andre som har vært på samme plass som deg, som også fikk det slikt da?

Skrevet

Jeg skal på ordinær UL 7. mai på Ullevål.

Fikk innkalling samtidig som jeg fikk vite at jeg har fått fødeplass der, ca to uker etter legen søkte. Rundt uke 8 tror jeg.

Skrevet

UL 10 mai på Sørlandets sykehus Arendal, da er jeg 20 uker, så syns det var litt lenge men........ Spennende

Skrevet

9.mai.

Har termin 3.okt.

Skrevet

Hei!jeg har termin 6.okt og skal på ul 3.mai...gleder oss veldig til å se bebyen vår igjen!:) Jeg fikk innkalling når jeg var ca 8-9 uker, men jeg skal ikke på sykehuset, så kanskje derfor det gikk litt fortere med meg???

Skrevet

30. april i Alta... gleder meg... ikke for langt å dra, valigvis drar folk til hammerfest... 35 mil...

Skrevet

Inkallelse får du tilsendt ca 2uker etter første svagerskapskontroll, slik er det ihverfall rundt her.. Hedmark! Jeg skulle egentlig på UL2mai, men den ble flyttet til 9mai grunnet at jeg drar på ferie! Klarte ikke å vente jeg da, så var på UL for 2uker siden! Det var en herlig opplevelse. Gleder meg masse til å kjenne liv..

Skrevet

skal på ul. 21. mai. termin 15.okt. St. olavs

Skrevet

Hei, jeg skal 7. mai kl 20 om kvelden, passer jo ypperlig med jobb og studier! :) Har allerede vært på 2 UL da, pga. blødninger. Den sparker noe veldig. Regner med det er noe jeg kommer til å kjenne godt etterhvert! :)

Skrevet

15. mai på Haukeland.

Har termin 13. oktober.

Skrevet

4.mai på Sykehuset Østfold Fredrikstad

Har termin 3. oktober.

Skrevet

Vi skal på ul den 16 mai, på sus ( stavanger)

Har termin den 11 oktober.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...