*Biola* Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 hittil er den øverst på lista vår, selv om den er dyr,,
Gjest Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Jeg vurderte Bebe Confort High Trek, og den lå lenge som øverst på min liste.. 1 av 3 vogner som oppfylte alle mine krav. Eneste abret med vognen er sportsdelen lar seg ikke legge ned helt. Det er en liten vinkel på den når ryggen er lagt ned. - Men ellers er vognen fantastisk bra, og kjempekvalitet! Jeg valgte en av de andre alternativene fordi jeg fikk en god pris på denne i butikken jeg kjøpte den. - En Peg Perego GT3. Jeg har en venninde som har kjøpt High Trek'en og hun er kjempefornøyd! Ønsker deg lykke til med valget!
meg06 Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Fantastiske vogner! Gode å trille - både for trilleren og den som blir trillet. Sjekk ut finn.no Har hatt både Loola og Hig Trek
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Jeg har High Trek. Det var den eneste og fineste vogna jeg kunne tenke meg når jeg gikk gravid! ) Og den er fin og bra, men jeg likte bagdelen best! Da var vogna helt fantastisk!!!!! Kjempebra at bagen også har 3 pkt sele. Vi brukte den i stedet for bilsete når vi var på langturer når hun var liten. Sportsdelen er jeg ikke like fornøyd med. Som noen sier, ryggen ligger ikke helt flatt i liggestilling men det har egentlig ikke vært et problem. Babyen har ligget godt likevel, men jeg synes vogna har vært litt åpen i vinter! Litt liten kalesje på sportsdelen synes jeg. Også er selene litt korte. Men ellers GOD VOGN å trille både ute og inne! Den ligger forsatt høyt opp på lista for meg egentlig for jeg synes det er et eller annet minus med ALLE vogner.
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 ... må legge til at det som er BRA med sportsdelen er at du kan ha den begge veier! Jeg har vært litt inne på tanken om å prøve TFK vogna neste gang jeg skal ha barn, men det irriterer meg at ikke sportsdelen kan være begge veier der ... synes det er fint at babyen ser meg når den er liten, og kan få se framover når den blir litt større )
Blåbærlyng Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Har kjøpt High Trek med Windoo bag og Creatis bilstol. Har ikke prøvd med babyen oppi enda, men er kjempefornøyd hittil.
meg06 Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 Jeg har en Windoo bag og en helårspose fra Bebe Confort til salgs for en BILLIG penge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå