Gå til innhold

Klær....?

ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det går an å leie brudepikekjole og smoking, eller må man kjøpe?

I enkelte brudebutikker, har jeg hørt at de nå har sluttet å leie ut brudekjoler, men har ikke hørt noe om brudepikekjoler og smoking...

Er helt fersk med bryllupsplanlegging, og siden vi ikke har så veldig god råd, vil vi gjøre dette så billig som mulig...

Fortsetter under...

Skrevet

Mener da at det er mulig å leie klær til både han og hun, stort og smått.

Men det er mye fint å få kjøpt av pentøy til barn i vanlige klesbutikker da. Sparer nok en del kroner på det.

Skrevet

Ja kan kanskje prøve det... Men er ikke så mye å finne nå, men kanskje jeg kan høre med de i klesbutikker.. Hun er da 21 mndr når vi gifter oss.. men har du noen spes butikker i tankene eller mener du sånne som f.eks. hennes & mauritz eller lindex ol?

Skrevet

Det er lite utvalg i utleie av brudekjoler og brudepikekjoler, og ofte ganke dyrt. Sjekk litt rundt, du finner ofte veldig fine brudepikekjoler ned i omtrent 500 kr- Smoking og herreklær generelt er lett å leie.

Skrevet

Jeg fant ut at det var dårlig utvalg av kjoleleie, så jeg kjøpte kjole. Sambo skal leie. Var veldig bra utvalg for menn til utleie.

Skrevet

Jeg har sett ut min brudekjole - som jeg skal kjøpe... men er brudepikekjolen jeg sliter med å finne, som ikke er så veldig dyr

Annonse

Skrevet

Sjekk på ebay.com

Er det en stund til du skal gifte deg rekker du å kjøpe en kjole der. Er jo tusenvis av flotte brudepikekjoler!

Søk på flowergirldress. Vi har funnet den som jenta mi skal ha der =)

Skrevet

Jeg har ofte sett nydelige kjoler på spesielt Hennes&Mauritz, senest rundt juletider var det en utrolig skjønn japansk-inspirert kjole hvor du kunne kjøpe hårbånd og sko i samme stoff. Og H&M er ikke dyre, jeg tror hele settet var på ca 250,- (vurderte som julegave).

Skrevet

Man skal kunne få leid antrekk til både brudepike/svenn. Vet om flere som har gjort det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...