Gå til innhold

Noen her som prøver på nr 1?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg gruer meg litt,men blir nok kos og spennende når spira først sitter!:-)

HVilken pp er dere i?

vi er i vår 6pp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Er i 3pp etter en ma i desember. Den gangen satt spiren på første forsøk, men det endte desverre i ma i uke 11.

Skrevet

Ja, vi prøver på nr. 1. 1.pp endte i SA ( desember). Er nå inne i 5 pp. Men har ikke fått prøvd så mye denne pp, kommer sterkere tilbake neste pp!!!!

Skrevet

Håper det klaffer for dere neste gang,det er synd så mange som har ma ol!

selv har jeg hatt en sa tidlig i fjor vår!men nå sliter vi litt å komme igang igjen!vi stoppet prøvingen etter det,og heller "koset" oss uten å tenke så mte over det.men nå har vi prøvd i halvt år (6pp) og jeg har el i dag...så blir spennende å se,selvom jeg egentlig har en følelse av neg test igjen!!!!men lov å håpe litt!:-)

Lykke til til dere Athene,håper spiren din blir neste gang!:)

Skrevet

Vi har prøvd i akkurat 1 år, så håper spiren sitter snart nå når jeg skal få fjernet polyppene mine :)

Skrevet

eg å mannen min skal prøve på vår første men først må p-sprøyta gå heilt utav:P

Skrevet

Prøver på vår første. Er i 8pp, 1pp etter SA.

Skrevet

jeg prøve på nr 1, det blir nr 2 for sambo.. vi er i vår 7pp..

Skrevet

Jeg prøver på den første.

Har prøvd i over 2,5 år nå uten at noe har skjedd!

Skrevet

Prøver på nr. 1. Mistet i november (spiren satt på forste forsøk da), er nå i min 2. pp etter at jeg mistet. Samboeren min jobber utenlands, så vi har ikke hatt mulighet til å prøve alle periodene.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

forsøkt snart i 2 år vi men har troen fortsatt ;-)

Skrevet

Vi og prøver på førstemann. Er på første pp nå, så er "nybegynnere" vi (men har en del tørrtrening da..hehh..) :)

Skrevet

vi prøver på vårt første barn. begynte å spotte litt i dag,så tr er vel like om hjørnet. så da satser vi på neste pp. da er vi inn i vår 3 pp.

(men det er håp så lenge det ikke er friskt blod som kommer da.....)

har ikke vært så aktiv ved el tider denne pp. palmehelgen testet jeg pos på el.test. men da skulle vi jo reise på hytta,å der var det mye folk,så det har gått rolig for seg i påska. men neste måned skel vi være hjemme:) glise:) :)

Skrevet

Ja, vi prøver og prøver på nr.1 men det ser ut som om dette tar tid.

Vi har prøvd i over et og ethalvt år uten å få så mye som en skyggestrek på gtestene.....

EL i disse dager så her er det mye aktivitet. Vi gir oss ikke!

Skrevet

Er inne i vår 4pp og er ved godt mot! Hadde sa etter 1pp, men vi gir oss ikke. Gleder oss masse, selv om det nok blir en overgang å skulle bli 3:)

Skrevet

Prøver på nr 1 her og :)

Har prøvd i snart 2 år, men vært gravid 2 ganger i løpet av den tiden..

Første gangen for 1 år siden, endte i sa, og 2 gangen i oktober 06, som endte i en ma i januar..

Skrevet

Vi prøver på førstemann :)

11pp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...