Gå til innhold

sambo hoppet ikke av!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg har ikke vært så aktiv her, men jeg måtte bare si dette...

Johooo:-) Han spurte meg om jeg var sikker, så sier jeg -vet ikkefor ladycompen er tom for batteri! og han bare forsetter til siste slutt!!!!!!! (vi bruker hoppav metoden og ladycomp)

Så spurte han meg etterpå, når jeg hadde el, så sier jeg "vet ikke, men jeg tror dt er rundt 16 dager siden m, så det er stor sjangs for at vi var (u)heldige" da sier han bare -åja.........

og nå driver han å klapper meg på magen! og snakker om barna våre.... men han vil ikke bli prøver...

GUTTER ER RARE!

Jeg tror ikke jeg kan håpe på å bli prøver, men jeg kan i alle fall håpe denne mnd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra...hihi...

Tror vi har funnet oss menn som vil men ikke vil planlegge...De går heller for skjer det så skjer det...

Blir spennende å se nå da...=o)

Klem

Skrevet

Å så spennende!!!=) Håper det har klaffet!

Så søt han er som tar deg på magen og snakker om barna deres da. Er så typisk at de gjør sånn, men ikke vil prøve. Er ikke til å forstå seg på. Det er nok ikke lenge til han slutter helt å hoppe av;)

Skrevet

Heldigrisen..;) Jeg sa til sambo at han ikke fikk gjøre det på meg noen andre plasser en inni å da kuttet han bare helt ut..:P så han nytter ikke å rikke.. skulle ønske jeg hadde den typen somm ikke klarer hoppe av..hihi.. *kryssefingrenefordeg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...