Gå til innhold

Stooor magen i uke 9


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

I morgen er jeg i uke 9, men jeg synes magen min er så stor,ser ut som 4 eller 5 månder . Er det noe galt, tror dere? Bare si at jeg har litt brunn farge hverdag helt fra uke 5 til nå. Jeg er litt redd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har nok bare litt oppblåst og har masse luft i magen.

Har slitt med det samme selv. Etter noen uker gir dette seg og blir erstattet med ordentlig gravidmage.

 

Luft er veldig vanlig - bare les noen av de andre innleggene her.

Er selv i uke 11 nå - men føler meg kjempesvær (og har følt meg svær i 4 uker), til tross for at jeg vet at selve babyen ikke er stor nok til å være grunnen...

 

Litt brunt i utfloden er også vanlig. Kan skyldes litt tynne blodkar ved livmorhalsen.

 

Forresten, dersom du er veldig bekymret, ser jeg at det er mange her som har vært på tidlig ultralyd og fått bekreftet at alt er i orden. Vet ikke helt hvordan det gjøres..da jeg aldri har vurdert det selv.

 

Lykke til i allefall - tror det går helt fint..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå 10 + 6.. Har hatt litt brunt utflod og jeg tok tidlig UL for å sjekke at alt var i orden. Så et lite nurk på skjermen og hjertet slo som det skulle. Har også hatt stor mage til nå (har det enda..), fikk vite av gynekologen at det var helt normalt med masse luft nå. (var 9 uker da jeg tok UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...