Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Uff i natt var det full ståhei her, våknet med noen sinnsyke smerter i lysken område. Ble sendt til legevakt og videre til sykehuset. Kom til en hyggelig lege/gynelog som tok innvendig UL, siden vi var litt bekymret for om det var utenfor livmoren.

Det var sååå betrygende å se at den lille spiren ligger der den skal, fikk også se hjerte som slo som bare det. Det var første gang vi var til Ul, så både mannen og jeg så helt salige på skjermen :-))

Selv om alt står bra til med spiren har ikke smertene gitt seg, var hos ny lege som mente jeg har fått nerve(isjasnerven) i klemme og at dersom smertene ikke gav seg i løpet av 2-3 dager kan jeg risikere å ha det slik resten av svangerskapet.

Er det noen andre som har opplevd det ? Har smerten vært vedvarende hele tiden eller har den gitt seg ?

Håper virkelig smertene ikke skal være i 6-7 mnd til :-(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8906920-muskelsmerter-ol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde isjiasnerven i klem med 2.mann....Den gikk bak fra korsryggen nedover rumpa og ned i foten på samme side. Det er dritvondt .Jeg hadde problemer med å komme meg ut av senga og gå også.Det ilte liksom...Ubeskrivlig vondt......Du greier liksom ikke å bevege deg....Men jeg fikk det ikke før i 7-8mnd, fordi da var babyen stor nok sikkert til å legge seg på den nerven. Ikke hatt i lysken som du skrev. Du måtte jo bli kjemperedd....Men så herlig å se den lille da..på ul...Og et bankende hjerte..Det er så herlig og lettende å se livet inni der ja..

Det kom og gikk litt til meg.

Tror det avhenger litt hvordan fosteret utvikler seg og legger seg så jeg tror det vil gå over.

Du er jo ikke så langt på vei så det ville jo vært rart at du skulle ha sammen symptomene hele veien ut...

Håper det beste for deg. Lykke til videre.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8906920-muskelsmerter-ol/#findComment-8910326
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...