Gå til innhold

flere som begynner med spray i uke 16?

Anbefalte innlegg

Er så spent,,,,,,,endelig kan vi snart begynne ,etter veldig lang ventetid.

Er det flere som er kommet like langt som meg i løypa så hadde det værdt gøy og holdt litt kontakten.

Har fått plass til insetting i uke 20 vi. Tjo hoi det er jo bare en mnd til snart.

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8906808-flere-som-begynner-med-spray-i-uke-16/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!:-) Jeg skal begynne å spraye til lørdan, har fått plass til insetting i slutten av uke 19. Blir spennende det her, huff.. er så usikker på alt, men skal bli godt å komme i gang!!(",) Hvor hører du til hen da?

Lykketil!!!!:-)

jeg hører til St.Olav. Er vårt første forsøk, så er spent på hva som skjer med kroppen under spray og sprøyter.

Krysser tær og fingre på at vi lykkes på første forsøk.

Hvor hører dere til?

Jeg skal starte med spray den 16.Mars.

Gruer meg egentlig litt jeg,redd for å ikke gjøre det riktig med medisiner osv...

Har heller liksom ikke helt tro på at det skal gå,men er kanskje ikke så rart etter å ha prøvd i snart fire år!

Pluss at det blir mye fravær på jobb som jeg på et vis må prøve å bortforklare...

Annonse

Hei, jeg slenger meg med her jeg :-)

Jeg starter også med spray i uke 16 og da blir det egguttak i uke 20 om alt går som det skal :-)

Jeg gleder meg så ufattelig mye til å komme i gang! Krysser fingrene for at vi alle en vakker dag får oppleve å få ønsket vårt oppfylt. tvi tvi

Ha en fin fin dag!!

Hei!

Starter med spray nå på lørdag, mitt første forsøk på Riksen.

Hadde et AIH-forsøk i mars, men det gikk ikke veien:(

Jeg skal spraye leeenge, Riksen hadde det ganske fullt de første ukene i mai. Sprayer nesten 4 uker.Begynner å stikke 10. mai, og vi har fått plass til egguttak i uke 21. Føles veldig lenge til....Håper jeg ikke får mye bivirkninger av sprayen, da kan det bli noen tøffe uker.

Fint at vi er en liten gjeng som kan følge hverandre:-)

"snakkes "

hei jenter...

så gøy at vi er flere som begynner ganske så likt. :-)

Jeg for min del er ganske så spent. Hoi hoi.......

Håper vi alle måtte lykkes denne gangen.

XXXXXXXXXXXXXXXX alt jeg har for oss.

Hold oss oppdatert da jenter......

Jeg begynner også på spray på lørdag, er visst noen av oss her med samme dato, hyggelig det!

Har egentlig bestemt meg for å ikke være på siden denne gangen, men det er jo ikke så lett å la være heller da ;)

Kan fort bli litt mye fokus på symptomer osv. og jeg blir rett og slett litt stressa av det.

Skal nå i gang med 3. vanlige forsøk, 5. totalt, men faktisk bare gruer jeg meg denne gangen. De to første gangene var alt greit og jeg gledet meg til å komme i gang, men nå er det plutselig så alvorlig for jeg håper så inderlig ikke vi må over til private forsøk etterhvert.

Syns virkelig ikke det er lett å tenke positivt denne gangen, men det er vel kanskje pga. at jeg syns det har vært nok nedturer.Hvorfor skal det liksom plutselig gå bra nå, etter 2 negative, 1 MA og en kjemisk..????

Håper virkelig jeg klarer å se litt annerledes på det etterhvert, men nå føler jeg bare at alt som har med det her å gjøre er kjipt.........

Hvorfor skal det være så fryktelig vanskelig for noen av oss????!!!

Ikke meninga å være så negativ, men det er i alle fall godt å få det ut....

Lykke til i hvertfall, alle sammen, vi får jo håpe på at det er vår tur denne gangen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...