Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Går det an å stikke hull på en kondom mens den er pakket inn uten at han merker noe? (Selv om det kanskje ikke er så etisk?)
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Hallo! Hvorfor gjøre det? Det er jo en grunn til at den brukes da! Nei noe sånt kunne jeg aldri gjort mot min kjære, uansett hvor stort mitt ønske om å få barn er...
Gjest Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Kunne jeg aldri finne på å gjøre! Et uønsket barn fra hans side, og en vond løgn du må bære på? Uetisk er det! Synål fnker sikkert! Håper han finner ut av at du lurer han! Ærlighet varer lengst
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Hvis du er anonym som prøver å "avsløre" oss igjen, så går fortsatt ikke det, i og med at vi IKKE lurer mennene våres. Hvis du virkelig mener dette, så må du ikke finne på å gjøre noe sånt! Tenk så dårlig gjort det er ovenfor mannen din som stoler på deg. Tenk på hvor dårlig samvittighet du kommer til å sitte igjen med, tenk hvor skuffet mannen din blir. Det er utrolig egoistisk å gjøre noe sånt, så sett deg heller ned og prat med mannen din du. Fortell hvor mye du ønsker en baby, og gi han tid. Til slutt blir han nok frivillig med, tenk så mye bedre det vil være!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå