Gå til innhold

HEI JENTER!!! =oD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aaaahh...Deilig med en liiten pause...

Men åååå som jeg har savnet dere...

Ikke noe forandring her på baby fronten...Gutten min har fått UVI...stakkars liten...var såå vondt for han.. Men han er bedre nå da..

Hva med dere?? Hva med en liten oppdatering fra dere??

Og: Velkommen til alle nye...=oD...(hvis det har kommet noen da...hehe)

Masse klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Her driver sambo med pingpong med følelsene mine.. Først sier han prøving om 3 mnd, så 18 mnd.. Har hatt sex ved el denne gangen men han hoppet av før svingen.. Men sjangsen er der jo.

Og nå har han bestemt seg for å bruke kondom. Men det legger ikke jeg meg borti. Jeg har preventert meg tidligere. Nå er det hans tur. Og jeg vet han synes det er flaut å kjøpe kondomer... (ja jeg vet jeg er stygg når jeg legger meg ut av det, men så er han stygg med å love datoer og så ta de bort..) barnementalitet - ikke i det hele tatt. hehe

Skrevet

Huff.. Så rask jeg er.... Håper gutten din blir frisk snart! Ikke godt med uvi nei!

Skrevet

Uff, kjedelig da...Sambo min sa han skulle tenke på det...sitter på spiker her nå og er sprekk ferdig..hihi

Men håper han sambo din blir klar snart...Uff, synes det er dumt at han skal leke sånn med følelsene dine...Men det er fint at han tar ansvar med prev da. Selvom det ikke er spesielt behagelig, så vet jeg hva du mener...

hehe... Håper ting snur for dere da...=o)

Gutten min er på bedringensvei nå. Har fått medisin, og det gjør ikke vondt lenger...

Skrevet

Hei snuppa!=)

Så koselig å høre fra deg igjen! Har svanet deg og. Stakkars lille gutten din, bra han er på bedringens vei da.

Her er min oppdatering: Sambo har sagt at han har like lyst på baby som meg=) Men greia hans er at han ikke vil prøve. Han vil hoppe i høyet når vi har lyst og ikke for å treffe EL. Han mener vi er unge og har god tid, og det er jo sant det. Men skulle gjerne kost litt ekstra rundt EL jeg;) Har IKM på fredag, tester på lørdag eller søndag hvis tanta ikke har kommet, så er en spennende uke dette.

Så kjedelig at det ikke er noe forandring på babyfronten da. Har dere snakket om det, eller har du latt være å ta det opp?

Stor klem

Skrevet

Hei snuppa...

Så dere prøver altså, uoffisielt...? det er sånn jeg vil ha sex når vi vil og skulle det komme baby ut av det så er det liksom ikke krise...Skjønner...

Vi hadde en liten samtale med masse tårer og snørr (fra meg da, selvfølgelig)... Han sa han ville tenke på det så jeg måtte gi han litt mer en uke før jeg spurte,,,hehehe..desperat ja...hihi...

Så vi får se hva som skjer her da...Så nå har jeg holdt kjeft, tror jeg...hehe...kan godt hende det har dukket opp noe underveis, men sånne små ting, ikke sånn masing om prøving, litt mer å sånn vil jeg ha og ting som har med baby å gjøre...ikke om babylaging...Haha, ble rotete dette, men håper du skjønner...

Spennende å se nå da...Har du symptomer eller???

Skrevet

Så flink du er som ikke har mast! Skjønner hva du mente;-) Det er en utrolig vanskelig situasjon du er i. Hvis sambo ikke hadde kommet noe på gli tror jeg at jeg hadde gått fra vettet. Så jeg må si at du er imponerende sterk. Hvordan går det med forholdet deres sånn ellers da?

Når man tenker så mye på barn føler man at det er leenge å ikke si noe på en uke. Kjenner til det, hehe;) Finnes jo et lite håp når han har gått med på å tenke på det da=)

Vi kan vel kanskje kalle oss litt uofisielle prøvere. Veldig deilig å ha det sånn som du sier. Da blir det veldig avslappet, så får jeg ha håpet mitt om at noe skal skje. Så jeg er veldig fornøyd med hvordan ting er nå=) Håper dere og snart kan ha det sånn. Dere bruker fortsatt kondom?=(

Har ikke noe særlig symptomer. Litt stikkinger i underlivet, men det har jeg hatt flere ganger før uten å være gravid. Har veldig på følelsen at det ikke har klaffet, så blir ikke helt knust hvis tanta kommer. Men håper jo selvfølgelig av hele mitt hjerte at hun ikke gjør det.

Klem

Skrevet

Joa, forholdet er der det...hehe..Har faktisk blitt bedre enn det var...Synes nå jeg da, men vi har våre diskusjoner som alle andre...Kranglingene har blitt mindre og vi har fått sexlivet tilbake, så jeg er fornøyd, så klart vi har opp og ned turer og at jeg klager mye, men det er jo mest pga at jeg ikke har det som jeg selv ville...

Dere da??

Hahaha...Virker sterk ja, men holder på å blir gal innerst inne.=o/

Vi bruker forsatt kondomer, så det har blitt kjøpt inn ny ladning...=o(...

Men du er jo sterk du og...Du har til og med fått "lov" å kjøpe en pearly...Sambo stoler ikke på det og synes det er dyrt, men nå har jeg lyst på en BC da...så det er ikke så rart han synes den er dyr...

Spennende å se om det har skjedd noe da...hihi...Ååå jeg vil så gjerne jeg også...Bryr meg egentlig ikke så mye om økonomien, men det er faktisk det eneste som stopper oss eller han blir det jo...

Klem

Skrevet

Hvis du studerer så får du jo en god del i støtte da=) Du kan jo vise han sidene på lanekassen.no, der det står om det. Kanskje han blir litt mer villig da;-)

Så bra at forholdet mellom dere er bedre=) Går han med ringen nå?

Forholdet mellom meg og sambo har blitt mye bedre etter at vi har blitt enige om dette. Vi slipper de endesløse kranglene som ikke fører noen vei uansett. Nå er jeg supersnill og blid mot sambo fordi han har blitt med på dette, og han er kjempesøt tilbake fordi jeg bare er snill mot han. Så håper dette varer=)

Sambo har vist framskritt nesten hele tiden, så jeg vil ikke si at jeg har vært så sterk. Vi har jo hatt våre diskusjoner, men jeg har jo kommet noen vei. Jeg har vært heldig som har fått kjøpe PFC ja. Du kan jo kjøpe lady comp da? Så kan du oppgradere den senere, den er ihvertfall litt billigere.

Veldig spennende å se om noe har skjedd. Hater og elsker ventetiden på en gang. Blir jo helt surrete, men det er deilig å kunne håpe på at det er noe der.

Klem

Skrevet

Ja, han vet det. Kan vel si dette at dette får vi: Barnetrygd 970,-x2(tror det er det) Så engangsstødnad på 33 500,- så blir det fødselsstipend fra lånekassa...Så det blir noen kroner... Men dette vet han jo...

men jeg må vente sånn at jeg er innenfor de 6 av 10 mnd, fordi jeg ikke har fått støtte nå, men tror jeg får det på sykpleien, siden jeg ikke har gått dette før...

Nei, han går ikke med ringen, vi snakket litt om dette også, og jeg er ikke helt fornøyd med det som skjedde...Men levebar...

Jo kunne jo det, men kjøper jeg babycompen først så har jeg gjort det..Lurer på om jeg skal ta det på avbetaling siden det også går...

Får se hva det blir til...

Godt dere også har det gått nå...Lurer på hvordan jeg skal få sambo til å si ja...men tja, får se hva som skjer videre...

Klemme

Skrevet

Det er en del penger det=) Om dere dropper kondomene i mai, så kommer du jo innenfor de 6 månedene.

Synes det er veldig dårlig gjort av han og ikke gå med ringen. Da kunne han jo sagt at han ville vente med forlovelsen. Kanskje han bare ikke er klar for at alle skal finne det ut enda.

Hvis du har råd til å ta det på avbetaling, så kan du jo gjøre det=) Det er veldig fint å kunne følge med på syklusen på den måten.

Ikke lett å vite hva som skal til for at han sier ja. Men du kan prøve forskjellige måter å oppmuntre til det på. Når han blir med på samtalen og ikke blir sur, så fortsetter du med det=) Hvis du skjønte noe av det, hehe. Sambo liker å diskutere navn, og snakke om hvordan far han kommer til å bli. Kanskje din sambo har noen temaer han liker å snakke om, som girer han opp=)

Klemme

Skrevet

Vet du jeg bryr meg ikke så lenger, fant ut at han følte seg litt snytt da, så jeg sa han fikk fri snart han da...hihi...=o)...

Må spørre deg om noe.har du opplevd å være litt "tung" i livmora eller området rundt der, rundt IKM??

Føler meg sånn nå, men vet jeg ikke er gravid, for jeg tok jo angrepille. Kan prøve å forklare det kort...

Hadde sex den 24 uten beskyttelse, så det endte med angrepilla. den 27 begynte jeg å blø.. var ferdig i dag...Den 27 var på dag 24 i syklusen min...Hadde jeg hatt en syklus på 28 dager så ville jeg ha EL nå altså...men jeg vet ikke...kjenner jeg begynner å bli patetisk og desperat... men håper du skjønte noe...

Denne er fra Babyverden:

Første dag i siste menstruasjon: 27.03.2007

Min fruktbare periode: 03.04.2007 - 08.04.2007

Eggløsningen finner sted: 06.04.2007

Termin:30.12.2007

dette med 24 dager ...

Dette kan ikke stemme, eller??

desperat? ja, litt redd? ja...

Hva tror du??

Skrevet

Bra du ikke bryr deg så mye lenger da=) Så slipper du å tenke på det i tillegg.

Jeg har ikke opplevd det egentlig, får bare vanlige menssmerter. Så det høres jo ut som noe kan være på gang.

Har du blødd helt til nå? Du pleier ikke å ha så korte sykluser du? Hmm du skulle ikke tatt en graviditetstest da?

Det fra babyverden stemmer jo hvis man har en syklus på 24 dager, men rart hvis du skulle blø når du hadde EL. Du drev jo og blødde forrige gang du var gravid. Angrepilla er jo ikke helt sikker.

Eller kanskje du bare får en lang syklus nå... Det kan ikke ha noe med angrepilla å gjøre da?

Skrevet

Vet du, har tatt en test men det var forrige uke og den var neg...Fant ut nå (leste vedlegget først nå..) at det skal blinke på den dig testen og det gjorde den ikke, og så skulle den holdes 15 sek i urin(hvis det var i glass og det var det jeg brukte) men jeg holdt den i 6-7 sek...Så denne kan jo være feil, eller??

Har hat veldig varierende sykluser...Alt fra 26 til 34 så langt og nå nede i 24 dager...Men har også funnet ut at jeg kan ha hatt EL før sex på lørdag...Tenkte kanskje EL fredag kveld og så hadde vi sex lørdag morgen...Så det kan jo ha skjedd da...Men så begynte jeg å blø den 27. så egget kan vel ikk klart å feste seg, så har jeg hatt noen dager hvor jeg ikke blødde så mye...

Nei, dette er nok kroppen min som lurer meg...=o/

Tror egentlig pilla fucka opp hele syklusen min...=o(

Skrevet

Det kan jo være den dumme pilla som har fucka opp syklusen, men det kan jo også hende at du er gravid. Du blødde jo forrige gang du var gravid, og nå har du jo blødd lenge.

Hvis den digitale testen ikke blinka og du holdt den så kort, så var det noe feil ja. Dessuten kan det jo ha vært for tidlig. Det var vel 3 i pakka, så da kan du jo ta en til =)

Skrevet

Halluuu...

Tok en i natt hehehe...ble sittende oppe leeenge...Har forsatt litt vondt i magen...Testen ble tatt riktig denne gangen og var Inte/ikke gravid...Vel, men det visste jeg jo egentlig...Lov å håpe...=o)

Spurte sambo hva han ville ha gjort hvis jeg skulle ha vært gravid nå...Det visste han ikke og men det kunne vi jo finne ut om ni mnd...Snakk om å tulle med hodet mitt da...Tror ikke han ville ha blitt sur eller noe...Tror han er klar nå, men at det er økonomien som holder igjen tenker jeg...

vel... Sa til han i dag tidlig at jeg hadde tatt en test siden jeg var så usikker og at han kunne puste ut nå og slappe av, for testen var neg..Han har ikke sagt noe ennå...

Skrevet

Det er lov å håpe ja=) Nå vet du ihvertfall hvordan ting ligger an. Hvis du allikevel er gravid, så dukker vel ikke mensen opp neste gang.

Virker ikke som sambo har så mye imot at du blir gravid nå nei. Han vil vel bare ikke prøve, men et uhell er greit. De er ganske rare de mannfolka. De tenker så mye på hva som gjør at man ikke burde. Blir man gravid så klarer man det jo=)

Skrevet

Greit nok det da, men hadde jo vært fint om han virkelig ville da...

menmen...For håpe han sier nei til prev og ja til baby da..

Skrevet

Ja får håpe det=)

Skrevet

Hva har du gjort i dag da?????

Skrevet

Ikke stort. Jobbet noen timer og sittet her. Burde begynne på en oppgave, men er fortsatt skikkelig trøtt etter nattevakten natt til mandag. Har hatt en av de herlige dagene der alt går galt, så du kan tro jeg er i stålende hunør :-/ Stakkar sambo, hehe.

Hva med deg?

Skrevet

Hatt fem timer med naturfag på skolen...Kjedelig...Men greit...I morgen har jeg fri, så det blir deilig...

Men nå skal jeg legge meg...Kanskje det blir kos i kveld men tviler på det...

Klem

Skrevet

Heldig som har fri=)

Du får sove godt. Krysser fingrene for at det blir litt kos på deg i kveld;) Håper på det samme her, men sambo er så trøtt at det blir nok ikke noe av, hehe.

Klem

Skrevet

Heihei...

Hvordan går det med deg?? gjort noe gøy i dag da??

Selv har jeg vært på Ikea og shoppet litt, kjenner jeg angrer litt..hehehe...

Så har jeg vært på apoteket og kjøpt medisiner og...huff...p-piller...

Hihi...spurte sambo om jeg skulle begynne på de, han visste ikke...hihi...Er det pos eller??Håper det...Trodde jeg hadde undersøke litt mer på dette med økonomien...hihi..

Ble ikke noe kos i går...får håpe i dag da...hehehe...Har også begynt å få EL slim/mer utflod så det er nok EL som er på vei, får sikkert dobbel utlipp siden det kanskje ble "hoppet over"...vel blir spennende å se igjen da...

Klem

Skrevet

Hei hei=)

Går bra med meg, hva med deg?

I dag har jeg vært på forelesning og jobb, og nå har jeg akkurat kommet hjem fra kino=) Så epic movie, den var morsom.

Hehe, kjenner igjen angeren etter man har hadlet, men så er det jo veldig gøy med noen nye ting da. Kjøpt noe spennende?

Hvis han ikke visste om han synes du skal begynne på pillene ville jeg tatt det som et kjempegodt tegn!=) Hvorfor kjøpte du det da?

Ble ikke noe kos på meg heller, som forventet=( Men nå passer det ikke igjen før helgen og da kommer nok tanta, så det går dårlig. Har fått mensen-kvisa og murringer, æsj. Håper samboern din dropper kondomen når du har EL=) *Spennende*

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...