Gå til innhold

Ustabil syklus etter MA? Noen andre?

AwholeNewWorld

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en MA med påfølgende utskrapning i uke 13. i begynnelsen av jan.

Syklusen min har vært varierende etter det. En på 31 dg ( Med TR i ca 5 dg ) og neste på 27 ( Med TR på 3 dg ). Det rare er at jeg har fått pos. EL tester begge syklusene. Mine normale syklus har alltid vært på 28 dg.

Noen andre som sliter med å få normal syklus etter MA?

Dette er til å bli gal av! Det mest frustrerende er at jeg får pos EL tester!

Jeg er takknemlig for svar!

Til dere som fort blir gravide etter MA, hva er hemmeligheten deres? Jeg tar imot all hjelp med stor takknemlighet :=)

Kosmos!

Fortsetter under...

Hei AwholeNewWorld

Jeg har det samme problemet! Hadde utskrapning etter ma 21.februar og har enda ikke fått tibake mensen... Utrolig frustrerende!! Kjennes ut som den skal komme,men kommer aldri!

Nå er det 40 dager siden siste dag i siste mens og ingen tegn til tr. Tok en grav test for 1 uke siden som var negativ...GRR...

Uff, jeg slet med det samme. Sykluer fra 28 til 36 dager.. Var slitsomt, men jeg tok EL tester hele tiden, så hadde oversikt over IKM

Er så heldig å være gravid igjen:-) Testet positivt på søndag, er kjempeglad, men samtidig nervøs.

Denne perioden ble det lite sex - samme dag som positiv el test og dagen etter. Var så sikker på at det ikke skulle gå denne gangen heller, så jeg har faktisk tatt noen sigaretter + drukket endel vin i påska. Man kan jo ikke ble helt avholds mellom EL og IKM når man har prøvd i over ett år.

Håper at spiren holder seg på plass i 9 måneder, og lykke til for dere også! Sender for sikkerhets skyld litt babystøv til dere ********************************************************************************************************************************************************************

Hei AwholeNewWorld! Husker deg fra januar, da jeg også mistet... Min syklus er også helt tullete, og jeg regner med det er pga. MA'en/utskrapningen for jeg har aldri hatt det sånn før. Pleier å ha ca. 28 dagers syklus (maks 2 dageer fra eller til), men siste mensen min kom bare 17 dager etter den forrige?! Hadde utskrapning i begynnelsen av januar og hadde to "normale" sykluser, men nå plutselig kom det altså en mensen som julekvelden på kjerringa og jeg skjønte ingenting... trodde først jeg hadde fått kreft i underlivet jeg da, optimisten... Men trøster meg med at det sikkert er normalt å få litt forstyrret syklus. Særlig nå som du også har det, i og med at vi hadde utskrapning på samme tid også :-)

Håper vi blir gravide snart begge to!

Jeg har også slitt med ustabile sykluser etter min MA i august.. Først de siste to månedene har ikm kommet til forventet tid....

Men, har også hatt både SA/M èr før, og da har jeg ganske raskt kommet inn i normal gjenge igjen - så tror dette varierer fra gang til gang.

Er forferdelig frustrerende - men du kan nok bli gravid likevel:-))

Lykke til iallefall!!

Ja, det gjør virkelig jeg også! Håper det sitter en liten spire i magen min snart. Men jeg begynner bare å bli utålmodig for at det ikke skjer noe. Jeg er redd for å bli for opphengt i EL, sykluser og testing...

Det merkelige er jo at jeg får pos EL tester, men allikavel ikke har noe fast syklus. Er skikkelig forvirrende. Men vi kan jo være så heldige å treffe allikavel :=)

Det gjelder å være positive og tenke gode tanker!

Stor klem til dere alle sammen :=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...