Modesty Blaise Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Hvordan står det til med syklusen deres? Har dere fått besøk av tanta enda? Her er det nå 3.5 uker siden MA og jeg er utålmodig etter å komme tilbake i "salen igjen"... Var bare 7+1 da jeg mistet så jeg kom greit igjennom det og priser meg mest lykkelig med at jeg kan blir gravid. Hvordan har du det? Noen som har fått blitt gravide igjen?
whoopsie daisy Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Hadde SA i mars. Var 5+6, så det var tidlig, men ikke desto mindre trist for det. Vi er igang med prøving igjen, og jeg tror jeg hadde el rundt den 02.04. Hvis det er tilfelle så er ihvertfall syklusen veldig godt igang, og tilbake til normalen. Men jeg tør ikke håpe helt enda.. Jeg tok ingen el-tester denne gangen siden HCG nivået fremdeles er i blodet i opptil 2 uker etter SA, og da hadde jo testen blitt falsk positiv uansett. Krysser fingre for oss alle sammen!
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Hadde utskrapning etter ma 21.februar og har enda ikke fått besøk av tanta. Aner ikke når ikm er siden syklusen kan komme i ulage etter en ma/sa så jeg går bare og venter. Vi begynte prøvingen med en gang blødningene stoppet 1.mars så det kan jo være at det har skjedd noe. Tok test for 1 uke sien som var negativ så jeg tror ikke det er noen spire,men håpet er jo der... Noen andre som ikke har fått tilbake mens?? Dette er dag 40 etter siste blødning for meg...grrr..
har4barn Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Hei! Så flott at noen laget en slik skravletråd. Godt å snakke med andre som har gått gjennom det samme som en selv, og som er i ca samme tidsløpet!!! Jeg hadde en MA som ble oppdaget i uke 18 på ul den 1.mars(døde vel ca 4 uker tidligere). Hadde utskraping 2.mars. Fikk tilbake mensen til vanlig tid - 31.mars. Er nå midt oppe i eggløsning - hvis jeg har det da. Det kjennes i hvert fall sånn ut. Jeg håper at kroppen er i rute i hvert fall, så kanskje det er et lite håp til ca 29-30.april.... Merker at jeg er litt stresset. Vil bli gravid igjen fortest mulig. Savner babyen min. Har ikke hatt problemer før (ble gravid 2 uker etter avsluttet prev. de tre siste gangene), men er litt spent nå, for etter fødslene, fikk jeg ikke mensen tilbake før 12-15mnd var gått.
Modesty Blaise Skrevet 9. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2007 Ja det er en spennende og litt usikker tid for oss fremover. Engel; Syklus på 40 dager er jo utrolig kjedelig da. Får håpe at den stabiliserer seg igjen da. Snart4barn snart. Så trist å miste så sent som uke 18. Det må ha vært trist. Du blir nok fort gravid igjen. Det er jeg sikker på :-) Vi får satse på at spirene sitter skikkelig for oss i 2.runde nå. Statistikken taler ihverfall for det. La oss holde kontakten.
har4barn Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Ja, de første par ukene var tøffe, men trøster meg med at det nok var noe veldig galt med babyen, for jeg var forferdelig dårlig, og det har jeg aldri vært før. Var bekymret hele tiden . Var til og med på tidlig ul i uke 12 fordi jeg var redd det var noe galt med babyen, men de så ingen ting. Hørte hjertelyden i uke 13, men enda var jeg ikke beroliget. Ble frisk ca uke 14 -15, og det var nok da babyen ga opp livet. De siste ukene har jeg ikke tenkt så mye på det lenger , heldigvis. Livet går videre, og nå tenker jeg mer på framtiden, og at vi er midt oppi en ny, spennende prøveperiode. Vi snakkes!!
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Ja utrolig kjedelig og ikke få en normal syklus igjen.. Har dere noen symptomer etter ma/sa enda? Jeg har så røde brystvorter og det går liksom ikke bort.Trodde alle tegn på at man hadde vært gravid forsvant etter utskrapningen jeg.. Kjempe fint om vi kan følge hverandre i denne spennende perioden:) Mannfolka er ikke helt det samme å snakke med om dette som andre kvinner i samme situasjon:) Klem klem
Happy H Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 jippi...endelig en tråd eg hører til i. e jo bare IKM tråder her inne jo.. eg hadde en SA i uke 14, 10mars. tror tanten kom idag(litt usikkerpga lite blod), altså etter 4 uker. Eg blødde ganske lenge, litt over 2 uker under SA. Håper håper håper egblir fort gravid igjen. Men har blitt relatvit fort gravid begge gangene, så satser på d no og. hvertfall sidn vi skal være ekstra fruktbare etter en SA/MA!!!=) Lykke til damer, håper vi suser over på 1 trimester hele gjengen om ikkje lenge
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 Tenkte det samme som deg Happy H, ENDELIG en tråde jeg også hører til Vi suser nok over i 1.trimester sammen alle sammen:) Lykke til alle sammen,denne gangen skal spirene sittet:)
Monimamsen & Gullet - 07.03.08 Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 Hei jenter ;o) Jeg hører til her jeg oxo... Jeg hadde en SA 21 feb - helt forferdelig trist ... Men det er nok bare kroppens måte å fortelle at det var noe galt tenker jeg da.... En liten trøst oppi alt det vonde.... Jeg hadde som sagt en SA 21 feb - slapp utskrapning, kroppen ordnet opp selv... Jeg har ventet på TR i en evighet syns jeg, og fikk besøk av henne 31 mars ;o) I følge el.kalkisen på Babyverden, så har jeg EL ca 14 april.... Så her er vi igang for fullt ja... Hihihi ;o) Håper vi får en fulltreffer denne gangen da, jenter.... Og at spiren sitter extra godt denne gangen.... Hadde vært så kos med en ny liten spire i magen ;o) Masse, masse, masse lykke til, jenter ;o) Og vi må holde hverandre oppdatert om hvordan det går fremover.... Klemz fra:
Happy H Skrevet 9. april 2007 #11 Skrevet 9. april 2007 ja får håpe vi slippe dette en gang til. statistisk sett går d sannsynligvis fint for oss neste gang. og sjøl om d ikkje va nokke trøst når eg mistet hjelpe d litt å tenke på at naturen ordner opp, d va nok noe gale m babyen min. har vert gravid 2ganger og begge gangene ble eg gravid i 3pp, så hååååper d går like kjapt no og! Har du barn fra før engel24? Vi har en jente, d e en kjempe stor trøst oppi alt=)
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 9. april 2007 #12 Skrevet 9. april 2007 Happy H: Nei jeg har desverre ingen barn enda. Tøyser alltid med at jeg har en datter på 8 år med 4 bein da :0) (hunden min) Vi ønsker oss barn begge to, men har ikke målt temp eller el-tester. Håper at vi kan slippe å styre med sånt. Ble gravid på 1 pp sist, men som sagt så gikk det ikke helt som det skulle da. Håper virkelig at jeg er gravid allerede!!!! Litt nervøs for å teste i morgen... Skal holde dere oppdatert og krysser både armer og bein for alle her inne:0) Klem klem
Gjest Skrevet 9. april 2007 #13 Skrevet 9. april 2007 jeg hadde utskraping 07/02 var da 12 uker på vei men det hadde dødd i uke 9. Jeg har fått igjen mensen,det tok mellom 4-5 uker,jeg hører også til ikm uke 15 gjengen så jeg går å venter poå å få teste. Hadde før MA sykluser på 30-33 dager og i dag eller morgen er det 30 dager siden. Jeg fikk positiv el test på dag 18 i syklusen. Er forberedt på at jeg ikke er gravid,så er jeg forberedt på det mest negative ivertfall. Håper at statistikken er på vår side neste gang
Krolla og Theodor Skrevet 9. april 2007 #14 Skrevet 9. april 2007 Var på UL 05.02 der det viste seg at fosteret døde uka før (da i uke 11) - fikk piller den 09.02... Triste saker. Fikk mensen etter 4 uker og tre dager - og nå har jeg gått en uke over.. krysser fingre. Har tatt en test som var negativ, men det var den forrige gang også - så det trenger ikke bety noe. Skal ta en ny i morgen tidlig. Gleder meg til vi alle er på 1. trimester-siden!!!!!!!!!!!!
Happy H Skrevet 9. april 2007 #15 Skrevet 9. april 2007 Hei englebarn eg har heller aldri tatt temp eller eggløsningstester.. Tror eg hadde blitt kjempe stresset av d, og d e jo ikkje bra når eg ska lage en litn baby. vet jo sånn ca når eggløsning e i forhold til menstruasjon, så vi har prøvd å kose oss ekstramye rundt de tider.. men når eg ble gravid 2gang hadde vi ikkje sex når eg trodde eg hadde eggløsning,så d e nok ikkje sikkert eg har eggløsning når eg tror.hihi.. du ble jo kjempe raskt gravid første gang, så d tyder jo på at du e veldig fruktbar. går nok kjempe fint for dåkke, og i 2008 sitte dåkke nok med en litn baby i armene..=) koselig med 4bente barn og då;)mannen min har veldig lyst på d, men vi har såmange i familien som e livredd for hunder, så d blir nok litt vanskelig
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 9. april 2007 #16 Skrevet 9. april 2007 Happy H Aner ikke når el er jeg siden jeg ikke har noen ordentlig sykus så vi satser på annenhver dag teorien:0) Til min manns store begeistring:) Ha ha ha:) Jeg hadde noe som kunne være festeblødning eller litt blod i el-slimet rundt 10 mars så da håper jeg det satt seg noe da:) Skulle ønske apoteket var oppe i dag... Det er kjempe koselig med 4bente barn ja:) Hun er snill som ett lam og kjempe bortskjemt!!! Håper hun vil ta i mot en ny verdensborger med åpne poter:) Når skal du ta en test da?? Tror du det sitter en spire denne pp? 2008 er alle prøverers lykkeår:)
Happy H Skrevet 9. april 2007 #17 Skrevet 9. april 2007 eg har ikkje peiling på kortid egkan teste.. enten e eg kjempe heldig å har en festeblødning no, ellers e d menstruasjonen som e på vei tilbake.. men e bare slim med blod i så virka ikkje helt som menstruasjon heller. tror eg må vente litt før eg tester. har jo ingen mens å gå ut i fra, så vet ikkje kortid eg har IKM... Tror nok hunden vil ta godt i mot en litn baby, men d e med de som med storesøsken at d e viktig å gi de mye oppmerksomhet så de ikkje blir sjalu=) 2008 here we come sie bare eg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 9. april 2007 #18 Skrevet 9. april 2007 Det høres ut som det samme jeg hadde rundt 10 mars:0) Da er det bare å hoppe i høyet i tilfelle det er el:0) Men krysser fingrene for deg at det er en festeblødning!!! Det er vanskelig når man ikke aner når ikm er,men jeg skal teste i morgen for det er jo såpass lenge siden siste mens:) Jupp, 2008 here we come!!!
Modesty Blaise Skrevet 9. april 2007 Forfatter #19 Skrevet 9. april 2007 Høres ut som om flere av oss kan være gravid her allerede altså. Guri malla kor spennende!!!! :-) Jeg syntes det er sant som en av deres skrev at naturen ordner opp selv når det er en grunn til det. Det er det vi må tenke på når vi mister. Må innrømme at jeg har vært på babyverden og lagt inn termindato for å se hvor mange uker jeg "ville" ha vært nå..... Jeg blir 35 år i mai og har ingen barn fra før av. Spiren satt på 4 pp forrige gang så jeg satser på at det ikke skal ta lang tid før den sitter neste gang.
Gjest Skrevet 9. april 2007 #20 Skrevet 9. april 2007 Modesty Blaise,så bra du laget denne tråden;-) Her hører jeg hjemme for tida... Endelig fant jeg en tråd!!!!!!!!!!!!!;-) Jeg er klar som et egg,og er i full gang med prøvinga igjen etter MA 16.mars... Var mellom uke 8 og 9 et sted,men ting hadde vært dødt siden uke 3-4(fant kun en fostersekk og et fosteranlegg).Har ikke fått mensen enda etter utskrapninga,men føler på meg at den er på vei.. Så da er det bare å vente!!!! Lykke til jenter!!!:-)
Happy H Skrevet 9. april 2007 #21 Skrevet 9. april 2007 du må gi en lyd m en gang du har testet englebarn=) Blir kjempe spennende, krysser alt som krysses kan for deg!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 9. april 2007 #22 Skrevet 9. april 2007 Hei! Hører desverre til på denne tråden jeg også. Hadde en SA 25.mars, var da 11 uker på vei.. Skikkelig kjipe greier, men nå er vi i gang med ny prøving Er heldig og blir fort gravid (1pp med sønnen min, og 2 pp med spiren som jeg mistet), så jeg håååper at jeg blir fort gravid denne gangen også.. Aner ikke når jeg har EL jeg... Men vil ikke ha noe tante-besøk mer i år heller!!!
Happy H Skrevet 9. april 2007 #23 Skrevet 9. april 2007 ja dette blir kjempe spennende modesty blaise!!!!!!!! Eg ana ikkje om d e eggløsnings slim m blod eller menstruasjonen som e komt tilbake no.. håper egentlig på begge deler så eg veit at alt e tilbake til normalt igjen. kortid har du IKM no? Håpe d klaffa for deg snart, du ble jo ralativt fort gravid sist=)
Modesty Blaise Skrevet 9. april 2007 Forfatter #24 Skrevet 9. april 2007 Happy H: jeg har ikke hatt TR siden utskarping så jeg vet ikke helt når IKM er. I papiret jeg fikk fra sykehuset stod det at det kunne gå 6-8 uker til mensen kom tilbake så jeg skal nok ikke stresse. Ser at de fleste får tilbake igjen etter vanlig syklus så da sater jeg på IKM fredag:-)
Happy H Skrevet 9. april 2007 #25 Skrevet 9. april 2007 oooh, spennende!!!! Eg trodde jo TR va komt idag, men va visst ikkje d alikevell.. e 4uker sidn SA no, blødde i 2uker då.. e så usikker på om eg då ska regne uker fra SA's første dag eller siste dag av blødningen? Vet du? ska du teste på fredag???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå