Gå til innhold

Noen fra Stavanger / Sandnes her? :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei på dere..

Jeg er også fra Stavanger. Jeg er ei jente på 25 år. Det blir mitt første barn. Mannen min har 3 fra før av så han vet hva det går i og hjelpe meg med alt mulig. Men det kunne vært kjekt å snakke med noen jenter om det også. Jeg har termin 17 november. Og gleder meg så mye. Håper at vi kunne treffes en dag så vi få snakke om babyer hvor mye vi vil...:o)

Annonse

heisann :)

jeg er 27 år og bor i Stavanger. Dette er min første, har termin 7 nov. Samboeren min har ei datter på 6 fra før, så det er min trøst. Han kan dette:) Hadde vert greit å fått litt kontakt med folk i samme situasjon, da de aller fleste vennene mine er ferdige med barn, eller ikke har kommet i gang. Så hadde v ert greit å ha noen å dele erfaringer med, å få gode råd.. Da jeg er genske grønn på dette her, hehe :)

Heihei:)

Eg bor i Ånundlia eg:p du da? :) kor gammal e du da? :) Eg har termin 21.nov foreløpig:) koss e du i form da? Eg holdt på å havna på sykehuset eg, klate itje å holda på maten i nesten 5dager... mye kvalem du o eller? eg e jo i 11ukå nå så håpe på at d går øve i neste uka, de seie jo at d går øve itte 12uker så me satse på d:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...