Gå til innhold

April: Tror susan har fått baby jeg:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe =)

Ja,hadde det bare vært så vel =)

Nei,ikke mye baby her nei..

Hatt vondt i dag så har såvidt vært innom maskin,også har jeg prøvd å gjøre litt lekser innimellom her.

Har snakket med føden idag pga jeg har så sinnsykt vondt i bekken,å eneste hun kunne annbefale var å få tak i slike belter som skal stabilisere bekkenet,så i morgen skal jeg innom manuell teraputen min å høre med henne om hun kan hjelpe meg.

Ja,måtte frem med krykkene idag,men vet ikke om det gjorde noe særlig nytte,men fikk hvertfall gått litt og hatt noe å støtte meg til,men er redd det skal gjøre vondt verre,så jeg og krykkene er ikke akkurat bestevenner hehe=)

Har nettopp hatt meg et langt å varmt bad,å det var godt,bortsett fra da lillegutt kom inn og ut og lurte på om jeg var ferdig hehe,han ville også bade=)

Får ikke lov til å løfte han mer =((( sa hvertfall jordmoren jeg snakket med idag,at jeg måtte ikke løfte ting,og da jeg spurte om jeg kunne løfte lillegutt så fikk jeg ikke det heller =(( men prøver å "løfte" han opp på fanget og slik,unngår å løfte han rett fra gulvet om jeg står..men er jo ikke så lett da...

Jeg måtte bare ta en dag av gangen fremover og prøve å ikke tenke på fødsel eller termin..haha..for det er jo lett!!!

Hvis noen hadde spurt meg nå om jeg ville ha keisersnitt med en gang så hadde jeg uten tvil takket JA!!

Men en ting sa også hun på føden idag,for hun lurte på om hodet var festa,og jeg sa jo at det var det og vært det lenge nå,det syntes hun var litt dumt,for hadde det ikke vært det og jeg hadde hatt disse plagene,så kunne det faktis stabilisere bekkene,men hun sa at kanskje ting var på gang da...men orker ikke håpe på det mer!!

Sliter enda litt med kynnere,men igår og idag har de ikke vært så heftige,kommer av og til,men langt fra så masse som i forige uke.

Nei,skal snart spise middag,så venter enda mer lekser som skal levere på onsdagen.. =( men må gjøres =)

Ellers er det ikke mye å skrive hjem om =)

Mange klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...