Hvalerbaby Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Dette er helt uvirkelig. Det ble sendt avgårde søknad om prøverør for oss til riksen nå i mars også klarte vi virkeli og bli gravide på egenhånd, det er helt utrolig. Jeg var inne til Laparoscopi i februar for og sjekke egglederne. Der viste det seg at min ene eggleder er tett mens den andre var halveis tett så den blåste de ut. Og nå 2 mnd etterpå er jeg ca 5 uker på vei, vi er overlykkelige og håper at dette går bra. Jeg har bare tatt hjemmetest og denne var helt klar så jeg skal innom legen i motgen og levere urinprøve slik at vi får bekreftelse på at det virkelig er en spire i magen min. Ønsker dere alle masse lykke til her inne og jeg håper jeg kan henge her inne noen uker til før jeg hopper inn på 2.trimester. Gla klem fra meg
Ranveig R Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Å, så fantastisk moro! Må vere heilt ufatteleg at dåke har klart å få det til på eiga hand etter så lang prøving! Lykke til hos legen, og lykke til vidare i svangerskapet. Og ikkje minst - velkommen hit )
Vetlemori Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Gratulere så masse=) Og lykke til:) Hurra for deg!
Gjest Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Gratulerer! Jeg blir helt rørt, vet akkurat hvordan det er. Vi hadde også forsøkt i 2,5 år, vært igjennom lap. og sto i prøverørskø da vi endelig fikk det til på naturmetoden. Det var (og ER!) bare helt fantastisk!! Er 10+4 i dag. Lykke lykke til fra meg ;o)
BEA-77 Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Gratulerer så mye lebj! Vi forsøkte også lenge: 2 år og 9 måneder. Fant ut at jeg var gravid for litt over en uke siden. (er 4+6 i dag) Vi skulle søke om prøverør nå i april, men fikk det til selv etter å ha fått skylt egglederne gjennom lap. i januar. Etter skyllingen trengte vi bare 2pp før den satt, så dumt at det tar så lang tid før man får tilbud om dette.... Ønsker deg lykke til videre, krysser fingrene for oss begge to!!!!!
2 søte små:-) Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Gratulerer så mye!!! Kos deg tiden framover!
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 GRATULERER!!! Fant det selv ut idag, så deilig=) Håper vi følger hverandre her=)
~chess~ Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 Gratulerer så masse med den etterlengtede spiren! Sønnen min på 18 mnd ble til ved prøverør, etter at vi hadde prøvd i 3 år.. Nå sitter jeg her med en spire i magen som er helt hjemmelagd, på 3.forsøket! Helt utrolig følelse å få det til på egen hånd! Lykke til framover!
Hvalerbaby Skrevet 9. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2007 Takk for koselige tilbakemeldinger og lykkeønskninger jenter. Det er en spennende tid vi alle har i møte, håper vi alle kan hoppe over i 2.trimester etterhvert. Lykke til i hvertfall og kos dere med svangerskapet! Klem
Gjest Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 Åh så gøy! Ikke noe er bedre enn at dere klarte det helt på egenhånd! Gratulerer så mye med spiren )
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #13 Skrevet 10. april 2007 Gratulerer så masse masse masse=) Det er håp altså! Et lite spm; du skrev at de blåste ut det tette i eggeledern? Hvordan foregikk dette? Har enda ikke vært til ul jeg, men har jo mine mistanker da! Nervøs..
Hvalerbaby Skrevet 10. april 2007 Forfatter #14 Skrevet 10. april 2007 angående spørsmål om jeg blåste ut den tette egglederen? Når man har en tett eggleder er det IKKE mulig og blåse opp denne men min andre eggleder hadde tettet seg igjen halveis så den fikk de blåst ut. Jeg har vært inne og tatt en kikkehullsoperasjon i magen, nærmere kalt Laparascopi, da blåste de ut den ene egglederen samtidig. Og jammen meg så hjalp det. jeg er sinnsykt trøtt for tiden, heldigvis er jeg ikke kvalm i hvertfall.
lillepusen Skrevet 10. april 2007 #15 Skrevet 10. april 2007 Gratulerer! Vi fikk vår første med prøverør, mens nr to og "snart" nr tre er helt atter naturmetoden. Det morsomme er at vi fikk brevet om søskenprøverør den dagen jeg ble gravid med nr to. Noen som sier at pksyken ikke har noe å si?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå