Gå til innhold

håret på beina vokser myyye seinere enn før jeg ble gravid...flere som opplever dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe.. har ikke tenkt over det egentlig, men når du nevner det så er det nok sånn med meg også.. bare barbert de 2 ganger.. heh.. har ikke trengt mer...

men magen har derimot fått litt mer hår ;o)

Annonse

er vel bare pga alle hormonene som herjer i kroppen vår om dagen....

hehe....

men de hårene på magen er ikke svarte å lange for å si det sånn.. så bryr meg ikke så mye... bare litt ekstra dun ;O) haha.. mye rart som skjer med kroppen gitt...

Haha, har også fått hår på magen! (og mindre på leggene)

Lurte på å skrive et innlegg og spørre om det var flere som hadde fått det..

Men mannen min kunne ikke se det når jeg spurte så jeg har lurt på om det kanskje alltid har vært så mye hår, bare at jeg ser magen i en annen vinkel nå kanskje... :-)

Men hvis flere opplever det så er det sikkert sånn. Morro.

Godt å høre at det er flere som "sliter" med det samme :o)

Legghårene vokser nesten ikke i det hele tatt (barbert 2 ganger på 6 mnd), men har fått hår på magen. Alle andre hår på kroppen vokser i rekordfart da :o(

Annonse

Her vokser også alt fortere ja. Litt kjipt, synes jeg må barbere hele tiden. Men, neglene vokser også fortere da, plutselig har jeg lange sterke negler:-) Det er jo knallbra!

Jeg har også fått mer hår på magen! Var overbevist om at det kun var innbildning fordi jeg nå er så fokusert på magen min. Men etter å lese denne tråden forstår jeg at det faktisk ER mer hår på magen - bare sånne lyse dunhår altså.

Håret på leggene vokser kanskje ikke så fort lenger nei - sant det.

Morsomt er det i alle fall, med alle disse hormonene som gjør rare ting med kroppene våre.

Håret på leggene mine vokser kjempeseint.... det er helt nydelig... hehe

Men jeg har vel kanskje fått noe mer hår på magen men ikke som man kan se...

Hadde ei venninne som fikk mer hår på magen enn gubben sin.. det var rart å se, men det forsvant etterfødselen.

Det kommer jo av at kroppen ønsker å beskytte barnet på best mulig vis. Noen skjer dette med at de får mer hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...