Gå til innhold

Glad, men redd og engstelig.........

Anbefalte innlegg

Hallo alle dere. Håper dere har hatt en fin påske, og gratulasjoner til de som har testet pos og trøste klemmer til alle andre.....

Jeg testet pos for 2 uker side, hatt en "festeblødning", liker ikke blødninger men HCG titer i blodet steg så den lille knøtten hadde nok festet seg. Våker langfredag og går på do på hytta og får en kjempeblødning som var over på 5 timer. Reiste hjem fra hytta og til legevakten,,,,,,fikk der beskjed om at jeg/vi måtte bare være tålmodige. og se hvordan det gikk. Legen trodde ikke det var en abort siden jeg ikke hadde smerter, kortvarig og ikke som en vanlig mensblødning....MEN jeg sliter så veldig pga engstelse. Blir gal av å titte etter blod hver gang etter dobesøk,,,,,og nå har jeg fått brunlig utfolod noen ganger med friskt blod..... Ringte legevakten igjen, men de mener at det bare er tynne og skjøre slimhinner..

HJELP, er det noen som opplevd det her?

Klem til alle her inne

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8903542-glad-men-redd-og-engstelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA!! Har opplevd dette! En forferdelig opplevelse!!

Var ca i uke 5, var såklart overlykkelig inntil jeg fikk blødning. Den var ganske kortvarig, men den brune utfloden varte faktisk 5- 6 dager! Var sikker på at nå hadde det gått galt (igjen...) var kjempedeppa og var på vei til å grave meg ned. Men fikk egentlig beskjed om at dette var en vanlig reaksjon i tidsrommet når egget fester seg. Og så lenge jg ikke hadde smerter mente de jeg skulle ta det med ro. Men ingen hadde tenkt på at det kunne være greit å fortelle om det på forhånd. Tok HCG prøve og etter mye venting fikk vi endelg svar at den var steget ganske mye og alt tydet på en graviditet!! I uke 6 var vi på ultralyd og så for første gang det lille nurket, egentlig ett stort hjerte, som slo... Siden har alt gått bra. Har termin i mai og venter ei lita prinsesse!

Mest sannsynlig kan du prøve å slappe av, eller ta en hcg og få det ut av verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...