Gå til innhold

kan jeg komme inn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er ikke gravid,

så egentlig skal jeg vel ikke være her, men om forholdet overlever og jeg klarer å gå ned i vekt, så skal vi begynne å prøve på baby i januar 08.

Jeg leste på innlegget "kan jeg spøre......" at mange av jentene her inne var over 180, det er jeg å, jeg er 183 høy og veide i dag tidlig 110kg, men jeg begynnte også på reductil i dag, så da forandrer forhåpentligvis det tallet seg snart.

Jeg er motivert til trene igjen, selv om jeg kjenner angsten for å kle på meg gymtøy og gå ut i det.

Så selv om jeg har medlemskap på elexia, så kommer jeg nok til å gå tur i nærmiljøet de første 10kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan komme inn:) Og så flott at du vil gå ned før du begynner å prøve...

Stavgang er en ting som fungerer:) Det setter igang forbrenningen noe helt utrolig! Tungt, men godt - og du kan snike deg inn i skauen og trene av hjertens lyst. Bruker det en del nå som jeg er gravid også, og det støtter ryggen bra synes jeg. Bare et tips:))

Velkommen skal du være!!

Skrevet

Selvfølgelig kan du komme inn her, det syns jeg i alle fall...

Jeg synes det er kjempe fint med et forum som dette... Hvor vi overvektige kan dele erfaringer :) og spørre om ting vi lurer på, og svare når vi kan det :)

Lykke til med opplegge ditt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...