Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Forrige mnd hadde jeg skikkelig ømme pupper ved el, itllegg til el-sekret. Denne mnd har ikke sekretet vært SÅ karakteristisk, men hadde spor av blod ved el. (Sorry detaljer...) Men ikke ømme pupper eller noe... Flere som har det sånn, eller er det bare jeg som "varierer" fra pp til pp??
Gjest Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Jeg hadde ganske vondt under samleie da jeg hadde el denne mnd. Det har jeg aldri hatt før.. så det endrer seg tydeligvis ja
Nøtt Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Er vel nokså vanlig med ulike symptomer. Men du? Det sies jo at du er ekstra fruktbar når det er blod i sekretet. Så lykke til!
snaxie Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Hei! Jeg for min del merker godt forskjell for hver måned med min el. Annenhver mnd har eg ømme pupper, ekstra vondt i eggstokker og merker det også på humøret. Kan bli svært sårbar og grinete eller kåt og lysten. Frustrende for min kjære. Dessverre har jeg merket meg at jeg ikke har forandringer på sekretet mitt. Lurer på hvor viktig det egentlig er for eventuell befruktning å ha det rette el-sekretet...mitt er bare hvitt og kremete hele tiden..huff som jeg skriver men sånn er det nå..
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 9. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2007 Har hørt det ja, og krysser fingre og tær!! Hadde massevis av kos nettopp den natten;0)
Nøtt Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 snaxie: Jeg har hørt at grapefruktjuice skal hjelpe for å få mer EL-slim. Det er jo fantastisk godt også! :-)
babygullz <3 vilde Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 jeg hadde dødsvondt ved samleie denne gangen rundt EL. har ikke hatt d før. måtte bare avslutte hele greia..for jeg trodde jeg skulle dø...
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 10. april 2007 #9 Skrevet 10. april 2007 Bra at det er andre som opplever ulike symptomer på eggløsningen fra gang til gang. Jeg forstod ingenting da jeg plutselig hadde ømme pupper denne gangen :-) Det har jeg aldri hatt før. Får tolke det som et godt tegn. Ang. slim: Jeg leste et innlegg som en gyn. hadde skrevet inne på babyverden tror jeg. Hun mente at det ikke spilte noen rolle om en kunne se EL-slimet på utsiden, så lenge det var i området rundt livmortappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå