nattinatt Skrevet 9. april 2007 #1 Del Skrevet 9. april 2007 Hallo For ca tre veker sidan så tok eg akupunktur for å avslutte amminga.Fekk med nåler sjølv og for å bruke ved behov i etterkant. Dagen etter eg sto oppm,var fortsatt puppene fulle av mjelk.Og når eg hadde amma,var det eine brystet så hardt!Då hadde eg får mjelkeblemme,etter eit lite sår fordi eg hadde klemt ut litt fett sannsynligvis tidligere.Så då bestemte eg eg for at dette orka eg ikkje.Fekk tak i dostinex tabl,som eg i dagesvis vart kvalm og uvel av,men eg fekk ned melka masse med de.Men fortsatt så koser han seg med puppen om morgonen og kvelden,men no har eg nesten ikkje vondt lengre,og det er ingen spreng,berre noko mjelk i forhold til tidligere.Deilig,etter klur i 2,5 år.Tok ei nål igjen igår,så får me sjå kor lenge me held på med pupp morgon og kveld.Har fått mykje mindre mjelk,pluss at eg ammer berre to gonger i døgnet.Og han har innstilt seg grett og no.I stad så drog han meg i armen for han ville ha pupp.Eg spurte om han var tørst,og han sa ja.Men då finner pappa drikke til deg då,sa eg.Og då var det grett.Han drakk,og maste ikkje meir.Tar litt tid å sjå at det går faktisk an å drikke av anna enn pupp når ein er tørst!!Men trur dette blir ein fin avvenning for oss begge. Ei lita historie om korleis me har gjort det.Men kveld,og morgon er det veldig godt,så litt sure miner blir det nok når det blir slutt og.Men det går fort over!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8903261-fortelle-korleis-avvenninga-gjekk-med-akupunktur/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå