Gå til innhold

April: Nå har hu P meg feber igjen.

Anbefalte innlegg

Det skulle ikke vore mulig.

Syns hu var varm, men hu ville ikke at eg skulle ta feberen. Men fikk gjort det etter litt - er vel så lei av det øretermometeret.

Nå har hu 38,0, litt mindre enn sist uke men det er enda feber.

Så litt etter feberen var tatt så sovna hu på armen min stakar... helt utslitt.

Nå får bare legen se til å gjøre jobben sin skikkelig i dag. Det må være noe som er galt. Hanne er så og sei aldrig syk og denne gangen slipper det ikke taket.

21-28 mars - alt fra 39-40 i feber = paracet reduserte feberen med 1 grad

30 mars 38,8

2 april - 38,5

4 april - 38,8

5 april - 38,5

9 april - 38,0

Og på disse 2,5 ukene har snuppa tatt av 1 kg. Noen bukser holder ikke oppe på henne lengre. Hun har hatt en liten kulemage, men den er nå borte.

Fortsetter under...

Takk for alle gode råd på msn i dag... skal gi legen inn når me får komme til... og om det er noe alvorlig så får han nok høre det. Eg har ringt å snakket med dei flere ganger. hmmm ikke moro når det blir så mye som dette.

Annonse

Jo da - luftveisinfeksjon.

LillePia ble kjent igjen med en gang hun kom inn døren, men hu selv var ikke glad for å komme til legen. Begynte å gråte med en gang hun såg legen. Og holdt seg godt fast.

Denne gangen skjekket dei henne igjen skikkelig - ikke som sist da me ble spurt opp og ned om hvem andre som var syke hjemme eller om hu hadde vore ute. Denne gang gjorde dei det som skulle til.

Verdiene hennes låg på nesen 70 - ved første legebesøk hadde hun rett under 40.

Måtte gå gjennom journalen hennes for å oppdater seg - selv om han fikk høre hele smørja en gang til. Eg var litt irritert at me bare ikke kunne fått svar på onsdag da me snakket med han da.

Så nå skal hu på sin allerførste penecilin kur.

så bra at de endelig har begynt å medisinere henne!! Stakkar liten!! Håper hun kommer seg raskt nå! -Snuppa kom seg etter to dager med penicillin sist. Håper lillepia reagerer like raskt, at dere kommer i gjenge i gjen snart!! Masse masse god bedring til Hanne!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...