Gå til innhold

Uke 15


mammasgojente

Anbefalte innlegg

Det blir riktig det, ikke sant??

 

I dag sløver jeg litt ettersom det ligger mye slaps ute... Men gjett hva jeg har gjort... Brukt 5000 kr på meg selv... skummelt :) Jeg har bestilt meg en spinningsykkel samt manualer... Mye tenking frem og tilbake, men som alenemamma er det umulig å få kommet seg noen steder uten henne.. Så blir jo bare trilleturer dersom været er greit..

 

Så nå er jeg så spent... har jo en del kg igjen, og synes det er kjekt å få brent kcal på trening og heller spise litt mer. Og Emma har endelig begynt å legge seg i rimelig tid og sove så da har jeg en mulighet til å faktisk få syklet litt før hun våkner igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at du tør investere.Det betyr at du virkelig er motivert.

 

Her har det blitt lite trening i påsken.Med syke barn,en etter en,har det blitt mye inne,eller rolig lek ute.Men en av dagene fikk jeg ihvertfall sneket meg ut alene og gått en rask tur,mens noen i familien passet ungene.Ellers sover snuppa best mens jeg går tur,så nå som de eldste er vel plassert i bhg blir det fine trilleturer.Igår gikk jeg også en tur på kvelden,som siste utvei fordi hun gråt slik-og det roet henne ned.Hun har mye mageknip på kveldene,så det blir mye bæring i stua.

prøver så godt jeg kan å holde meg unna snop på hverdager.Men selv etter dager med mye trilling og sunn diett sitter kiloene like støpt.

De andre gangene har kiloene frent bort av seg selv.Denne gangen gjør de ikke det.?Litt kjipt,men,men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempelurt! Jeg har også vurdert å skaffe meg spinningsykkel hjemme. Det hadde vært genialt da jeg hadde permisjon. Da hadde jeg kunnet trimme skikkelig nesten når som helst - kanskje til og med mens streken var våken. Hadde jeg vært alenemamma hadde det ikke vært noen tvil om at jeg hadde skaffet meg spinningsykkel - hvis jeg hadde hatt råd da. Men når man tenker på hva trening i helsestudio koster, tjener man det raskt igjen.

Nå har jeg begynt på arbeid igjen, og har faktisk mulighet til å trimme litt bl.a. med spinning i arbeidstida. Det gleder jeg meg til.

 

Jeg har jogget to turer denne uka; mandag og torsdag. I morgen kan det hende det blir litt annen trening igjen. Oj, som jeg gleder meg til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...