Gå til innhold

tantebesøk 1 uke for tidlig, men det betyr kortere ventetid!!

Anbefalte innlegg

Syklusen ble bare på 21 dager denne gangen...regner med det er litt ugreit i systemet etter forrige forsøk. En uke mindre å vente på å få sette igang på nytt:)) Starter neste mens.

Men blir litt bekymret fordi:

Vi skal ha den kort-versjonen neste gang (starter rett på sprøyter på dag 2 mens) Leste et sted at det var avhengig av stabile ca 28 dagers sykluser. Håper ikke denne korte syklusen fucker opp hos meg nå..

PS: håper dere har alle har hatt en fin påske. Jeg ser det er både gode og dårlige nyheter her inne...stå på jenter!

Fortsetter under...

Hei!

Godt med alt som går fortere enn forventet i denne prosessen!

Jeg hadde også en sånn "kortversjon", startet med sprøyter på dag 3 (mener jeg å huske....) og jeg hadde på ingen måte stabile sykluser, har ikke sykluser i det hele tatt. Min menstruasjon ble igangsatt av Provera, og det funket iallefall, er nå gravid. Så jeg kan ikke tro annet enn at en kortere syklus ikke kan få innvirkning på ditt forsøk!

Ønsker deg lykke lykke til!!

Hei!

Jeg har også fått tanta litt for tidlig, skal også ha kortversjon og begynner dag 2 ved neste mens. :-) Vi kommer vel kanskje i gang noe samtidig vi da =)

Tenkte på det i går da jeg begynte å spotte litt, hvordan det blir når jeg får tanta litt fortidlig. Skulle ringe klinikken når jeg fikk tanta denne gangen, så skal samtidlig fortelle at tanta kom litt tidligere enn forventet.

Jeg har som regel ca. 29 dagers syklus. Men kan også ha syklus fra 27-32 dager. Jeg fant dette om kortversjon:

I det foranstående er det tatt utgangspunkt i en regelmessig 28 dagers syklus hos kvinnen. Ved vesentlig avvikende syklus gjøres individuelle tilpassninger. Kvinner med PCO krever forsiktig opptrappende stimulering for å unngå for kraftig eggutvikling.

Takk skal dere ha, da trenger jeg altså ikke bekymre meg for dette... Er så spent på hvordan det går denne gangen, fikk bare ut 6 egg sist hvor 3 ble befruktet og 1 var av bra kvalitet... Men har bare en eggstokk som fungerer, og fikk dessuten liten dose (116 IE).

Håper nå at kortversjon og 150 IE blir løsningen!

Håper vi kommer igang ca likt da, Sofie. Hadde vært fint å dele med noen som er i samme "modus"... Vi snakkes:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...