Gå til innhold

YES-YES-YES... jeg er tilbake (tror jeg da..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det gått 2,5 år siden sist jeg sjekket ut fra barn i magen. Har to fine småtroll, noe som i følge min mann har vært akkurat nok. Men det siste året har det raslet som besett eggstokkene, og nå rsaler det visst så høyt at mannen min har begynt å legge merke til det... Så nå ser det ut til at han går med på å avslutte befolkningsveksten med en siste liten spire. Hurra-hurra...

Som selvstendig næringsdrivende har jeg skjønt at det ikke bare er å hoppe i høyet for så å få de påfølgende goder som allminnelige arbeidstakere, så her må det litt mer planlegging til. Først opprette en trygdeforsiking, deretter vente en måned eller to før alt er klart.... så da er det vel bare å labbe i vei til apoteket og kjøpe folsyre i morgen den dag tenker jeg... her gjelder det å smi mens gubben er varm...

Brukte 10 pp før sistemann satt, så jeg regner nok med at det minst vil kunne ta så lang tid denne gangen også. I tillegg har jeg fått pendlermann som er borte 3 dager i uka, så det er mye som må klaffe. Gleder meg i alle fall til å bli kjent med dere som henger rundt her inne nå. Håper stort at det er mange av oss her inne som kan trille barnevogn i vårsola neste år!

Lykke til alle prøvere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette blir spennende!!

Velkommen inn til det triveligste forumet på BIM!

Skrevet

Lykke til med prøving, håper du slipper å vente 10 måneder denne gangen! Veldig koselig å være her, men vi vil jo likevel tida her inne skal bli så kort som mulig. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...