Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Jeg leste en gang at du kunne gjøre noe viss du ville ha jente eller gutt men nå husker jeg ikke hva eller hvor. Noen som hørt noe lignene eller har noen gode råd?
Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Jeg har ikke hørt at der er så mye du kan gjøre for å prøve og få gutt eller jente, der er det nok tilfeldiheten som rår, men de har en artig kalender her inne hvis du søker på "kinesisk fødselskart" som skal være et gammelt kart fra kina som viser hvem mnd i ulike aldere du har størst sjans for å få gutt og jente, men om den stemer er en annen sak:) Noen sier den har stemt med mange, men jeg vet ikke om den er til å stole på akuratt:D
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Jeg vet ikke hvor mye hold det er i det jeg har hørt men kan jo dele det med deg samme hva, er jo litt artig: Har iallefall hørt at jentesædcellene lever lengre og er seiere (og treigere) enn guttecellene. Har man dermed sex i god tid før eggløsning, og det er disse seige cellene som kommer frem (overlever) til egget er sannsynligheten for å få jente størst. Har man derimot sex i det man har eggløsning, er guttecellene kjappest og mest sannsynlige å vinne kampen mot de litt trege seige jentecellene.. Men tror nok dette bare er en spekulasjon, men syns det var litt artig tanke ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå