high five Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Jeg har i det siste opplevd flere ganger at melkegangene blir tilstoppet. Dette skjer alltid i det samme brystet. Det er en liten hvit prikk på brystvorten som jeg må få vekk, enten klemme ut eller pirke bort med en nål. Da står spruten ut der hvor prikken var. Prikken kan minne om en bitteliten kvise eller noe. Noen som vet hva det kan være, og hvorfor det skjer flere ganger?
Expat Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Det er som du sier, en tett melkegang! Helt ytterst. Har du vurdert Lecitin? (Søk i forum)...
Fru Rasmussen Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 hei Jeg har opplevd det samme som deg flere ganger også på det samme brystet. Jeg tror det er en slags avleiring av melkefett. Man kan lese mer om det på ammehjelpen.no Jeg fikk min vekk ved å pumpe rett etter jeg hadde dusja. Lykke til!
high five Skrevet 9. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2007 Hvor stor dose med Lecitin skal jeg ta?
Expat Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Det kommer an på om du har en da, eller bare her tendenser. 1200mg per døgn når du ikke har en, det doble eller triple hvis du har dem. Tas ved mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå