lotta72 har fått Anders Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Hei. Lurer på om noen kan svare meg på det. Er det noe som skjer et par dager etter befruktning?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 festeblødning er noe enkelte får når egget fester seg etter befruktingen ja=) en pitte liten blødning / noen dråper blod
lotta72 har fått Anders Skrevet 9. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2007 Tusen takk for svar:) 2 til 3 dager etter da jeg trodde jeg hadde eggeløsning hadde jeg et par dråper blod på papiret. Det var alt. Tester ikke om jeg har eggeløsning, men var øm i magen og tror det var tid for eggeløsning. Har nylig hatt ma i uke 9 og er ikke 100% sikker på hvordan syklusen min er nå. Hmmmm.... Får håpe det var festeblødning da.
Stolt mamma! Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Heisann! Festeblødning er når egget fester seg ja. Men egget fester seg ikke før ca1uke etter el.... Men det er noen som blør litt under el - kan det være det?
lotta72 har fått Anders Skrevet 9. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2007 Det har jeg aldri gjort før, men kan jo være mulig. Har jo tross alt hatt inngrep kirurgisk. Pappa døde av kreft 4 dager før jeg mistet min lille spire. Noe av det siste jeg sa til han var at jeg var gravid. Tror det kan ha vært en medvirkerkende årsak til at jeg mistet. Hadde vært så utrolig deilig å ha hatt noe hyggelig å se frem til.
ønkedrøm Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 kor trist det som har skjedd deg:( nå fortjener du å få noe å glede deg til.klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå